Hotel Slon vabi (tudi) z novo spletno stranjo
V Hotelu Slon so si v preteklem letu zadali cilj prenoviti spletno stran, saj pravijo, da je lastna spletna stran za hotelirje kanal z največjim potencialom.
Hotel Slon
Po njihovih besedah je bila stara spletna stran zastarela, dodatni razvoj pa zaradi tehničnih omejitev ni bil mogoč. »Vrzel med potrebami in realnostjo je še poglobil izbruh covida-19 in zavedali smo se, da bo pravilen odgovor na pandemijo velik izziv našega časa, digitalizacija in konkurenčnost pa bosta pri tem odigrali eno od glavnih vlog,« pravijo.
Uniformirane želje nadgrajene z izjemno mero kreativnosti
Projekt prenove spletne strani sta izpeljala Željko Vrhovac, vodja City Hotela Ljubljana in takratni direktor prodaje v hotelu Slon, in Špela Gorše, vodja marketinga v skupini obeh hotelov, lotili pa so se ga skupaj s podjetjem 4Web, ki je specializirano za izdelavo spletnih strani in optimizacijo spletne prodaje. »Predstavili smo jim naše, gledano za nazaj, precej uniformirane želje in nanje so odgovorili kreativno, posneli smo tudi intro video,« je zadovoljen Željko Vrhovac, ki pove, da hotelirji svoje kapacitete ponujajo na številnih digitalnih platformah, kanal z največjim potencialom pa je prav lastna spletna stran, kjer rezervacije obdelujejo neposredno, brez provizij. »Toda kako prepričati gosta, da bo svoje osebne podatke namesto portalu, ki ga uporablja že leta, zaupal hotelu, ki ga je odkril pred kratkim, morda po naključju? Za to sta potrebni kredibilnost in brezhibna uporabniška izkušnja,« doda.
Izdelava spletne strani je sicer sovpadala z lockdownom, kar je neizbežno privedlo do zamud, a vseeno so poletni vrhunec prebujanja turizma pričakali z aktivno stranjo. Zadovoljno ugotavljajo, da je bil finančni vložek upravičen, saj se je stopnja konverzije povišala, trenutno število neposrednih rezervacij pa presega povprečje v panogi.
Bolj opazna konferenčna ponudba
Presenetil jih je predvsem odziv na konferenčno ponudbo. Znamenita Slonova dvorana »Kavarna« slovi po večstoletni tradiciji odmevnih gala in poslovnih dogodkov, ta segment pa je bil na stari spletni strani spregledan. »Ob prenovi smo konferenčni center predstavili na interaktivni način z iskalnikom, shemami in obrazcem za povpraševanje in že v prvih tednih smo na ta način pridobili dva obsežna večdnevna dogodka. Nič ne bo nadomestilo pogovora z našim prekaljenim prodajnikom, a dobra spletna stran je v teh časih vseeno nepogrešljiva,« sklene sogovornik.