
Imago Ogilvy in Franck z novo franšizo – Beestrojem
Verjetno se danes že vsi zavedamo pomena čebel, blagovna znamka Franck pa se je povezala z agencijo Imago Ogilvy, da bi to še bolj poudarila.
Velik del poslovanja podjetja Franck predstavljajo čaji, za čaje pa potrebujejo rastline, ki jih oprašijo čebele. Zato so se odločili, da bodo sprejeli ukrepe, ki bodo koristili čebelam in s tem celotni naravi. »Čebele v mestu še posebej težko najdejo hrano, zato je bila naša želja ustvariti projekt, v katerem bi sodelovalo na tisoče ljudi, ki bi pomagali čebelam. Oblikovali smo novo gostinsko franšizo – Franck Beestro. V središču projekta je posoda za medovite rastline, ki jo lahko postavite na kateri koli balkon, teraso, okno ali vrt in tako v času cvetenja vsak dan gostite in nahranite na desetine čebel,« pravi Darko Bosnar, kreativni direktor iz Imago Ogilvyja.
Vsak, ki postane lastnik Beestroja, postane partner Francka in sklene tudi dogovor, s katerim potrjuje, da ima rad čebele in želi prispevati k njihovemu ohranjanju.