in3
Aktualno

Inovativnost za vse, ki ne jedo mesa

Ta teden pišemo o inovacijah na področju prehrane in pijač in danes predstavljamo dve, ki sta bili v zadnjem času namenjeni vsem, ki se prehranjujejo rastlinsko.

»Nove klasike so kot sedmica na lotu«

Argeta je prenovila svoje zelenjavne namaze, za katere pravijo, da z njimi odgovarjajo na trend, da si vedno večji delež ljudi želi zmanjšati količino mesa, ki ga pojedo oziroma so v celoti izločili meso iz svoje prehrane. Zelenjavni namazi ponujajo hiter, priročen, predvsem pa zelo okusen zelenjavni obrok na bazi čičerike.

»Argeta ima v svojem genskem zapisu, da stremi k temu, da je najbolj moderna in inovativna znamka v svojem segmentu, pa tudi širše. Inovacije zato razumemo zelo široko in ne zadevajo samo inoviranja na področju novih izdelkov, temveč se dotikajo pravzaprav vseh področij našega delovanja – kaj je v izdelku, kako je videti, kako enostavna je njegova uporaba, kako komuniciramo, kako vodimo blagovno znamko, inoviramo na področju trajnosti ipd. Tako tudi trendom sledimo zelo široko in multidisciplinarno,« pravijo.

V okviru Argetinega trajnostnega programa so tako uvedli vrsto inovacij. Na področju izdelka so povečali delež izdelkov, ki imajo ugoden prehranski profil, povišali so delež sestavin iz trajnostnih virov, povečali so število izdelkov narejenih na rastlinski osnovi ipd. Na področju proizvodnje skrbijo, da odpadki postanejo del krožne zanke in da najdejo možnosti za smotrno ponovno uporabo, da vsako leto porabijo manj vode in energije v proizvodnji ...

Novosti uporabniki dobro sprejmejo. »Argeta je izredno uveljavljena znamka in tako imamo izredno prednost, da velik del potrošnikov že iz radovednosti in zaupanja znamki poskusi marsikatero novost. Seveda pa je prvi poskus šele prvi korak do pridobitve novega uporabnika. Po raziskavah moramo osemkrat poskusiti nek izdelek, da postanemo uporabniki, in prepričati mora tako sam izdelek, hkrati pa moramo kot marketingarji in prodajniki poskrbeti, da resnično pride do teh osem poskusov izdelka. Klasike so postale klasike z razlogom in inovacije imajo vedno težko ali celo nemogočo nalogo, doseči uspeh klasik. Inovacije so tako orodje za rast, pokritje niš in podobno, redko pa se zgodi nova klasika. Še veliko redkeje kot sedmica na lotu,« povejo.

arg veggie

»Potrošniki radi preizkušajo novosti«

V Pekarni Pečjak novosti opišejo kot največji generator nove prodaje. Zato spremljajo spremembe na tujih in domačem trgu, vključujejo tradicionalno slovensko kuhinjo in ustvarjajo izdelke, ki pomenijo novost v svoji skupini izdelkov. Vedno upoštevajo tudi okus slovenskega potrošnika.

 »Zadnji novo predstavljeni izdelek je burek à la mesni. To je veganski izdelek, ki je pripravljen na osnovi stročnic, čebule in začimb, njegov nadev pa po okusu in strukturi spominja na goveje meso. Poznamo veganske izdelke, ki nadomeščajo mesnine ali mlečne izdelke, mi pa smo v tej obliki ponudili burek. Poimenovali smo ga »à la mesni«, torej kot mesni, da kupce opozorimo na to, kaj naj pričakujejo. Razveselili so se ga kupci, ki radi (morda samo včasih) posežejo po brezmesnem obroku, in tisti vegani, ki jim je sicer všeč okus mesa, vendar zavračajo hrano živalskega izvora. Odziv je zelo dober,« pravi vodja marketinga Maja Maroša.

Doda, da so na splošno novi izdelki, ki jih uvedejo in podprejo z oglaševalskimi akcijami, dobro sprejeti: »Pomembno je, da opozorimo, kaj je prednost izdelka, da je jasno, katere potrebe zadovoljuje in da nagovorimo pravo ciljno občinstvo. Po naših izkušnjah potrošniki kar radi preizkusijo novosti, sploh če pomenijo neko izboljšavo npr. več polnozrnate moke in podobno. Od tega, kako okusen je izdelek, pa je odvisno, ali bodo ponovili nakup. Če pa gledamo prodajne številke, še vedno prodamo največ klasičnih okusov.«

pečjak

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji