Internavti: »Izolacija je pri našem delu včasih dobrodošla«
V agenciji Internavti pravijo, da delo na daljavo ne vpliva na snovanje oglaševalskih akcij in da na trenutno »koronakrizo« gledajo kot na čas za razmislek in nove priložnosti.
Tina Guček
Fleksibilnost je v našem genskem zapisu
»Kot številni kolegi iz industrije smo tudi Internavti zapustili svojo matično vesoljsko ladjo ter začeli opravljati delo vsak s svojega domačega planeta, in to še pred sprejetjem uradnih mehanizmov za zajezitev širjenja novega koronavirusa. Ker je fleksibilnost start-upov v našem genskem zapisu, smo svoje delo hitro preselili v oblak(e) in postali na ti s 'teamsi' ter ostalimi videokonferenčnimi, za delo od doma veščimi orodji,« je za MM povedal kreativni direktor Blaž Kocjančič.
»Verjamem, da se te dni vsi intenzivno učimo skrivnosti tehnik dela na daljavo, spoznavamo nove funkcije spletnih aplikacij za oddaljeno sodelovanje in tako dnevno nadgrajujemo učinkovitost delovnih procesov na daljavo. In ob tem ostajamo doma,« se strinja tudi Urša Pučko, lastnica agencije.
Sproščene debate ob kavi – na daljavo
Blaž Kocjančič pravi, da samo delo na daljavo v resnici ni korenito vplivalo na snovanje oglaševalskih akcij, saj je izolacija pri njihovem delu včasih dobrodošla. »Je pa vplivalo na druge vidike dela, saj smo ljudje družabna bitja, ki v teh razmerah včasih pogrešamo objeme in bližino. Ker je morala ključna, sodobna tehnologija pa včasih hladna, tako naših srečanj na daljavo ne izkoriščamo samo za delo, temveč tudi za sproščene debate ob kavi. S to razliko, da si jo vsak skuha sam,« pove. Kot dodaja, so v situacijo zakorakali pozitivno, saj so spremembe, tudi tovrstna kriza, čas za nove razmisleke in priložnosti. »Edino vprašanje, na katerega še nismo našli odgovora, je, kakšna so pravila glede alkohola na delovnem mestu v času dela od doma,« zaključi v šali.