iPROM v letu 2021 prikazal za več kot tretjino več oglasov kot leto prej
V letu 2021 so v iPROM-u zabeležili 36,04-odstotno povečanje prikazov vseh oglasov in 19,5-odstotno povečanje števila vseh oglasnih kreativ.
Pixabay
Med prvimi tremi panogami je prišlo do spremembe, saj se je panoga financ z 19 odstotki vseh prikazanih oglasov s tretjega mesta prebila na prvo in tako zabeležila izrazito, kar 28-odstotno rast. Panoga trgovine ji na drugem mestu sicer tesno sledi z 18,84 odstotka, zabeležila pa je štiriodstoten padec. Tretje mesto je z več kot 15 odstotki zasedla panoga avtomobilizma, ki je zabeležila skoraj štiriodstotno rast, z več kot devetimi odstotki pa ji sledi panoga zabave in prostega časa, ki je zabeležila devetodstoten padec.
Največji padec med panogami je zabeležila turistična panoga, kjer se je delež prikazov znižal za 62 odstotkov in ki v letu 2021 predstavlja slabe tri odstotke vseh prikazov.
Zanimanje za vsebine odvisno od letnega časa, gospodarskih razmer in ukrepov v družbi
»Lani smo v iPROM-u z uporabo tehnološke rešitve iPROM Cloud, ki dosega 90 odstotkov slovenske spletne populacije, začeli sistematično mesečno pripravljati analize zanimanja za različne kategorije vsebin v slovenskih digitalnih medijih. S temi analizami smo želeli identificirati ključne vsebine v slovenskih digitalnih medijih, ki so Slovence zanimale v posameznem mesecu. Letna analiza pa predstavlja celovit prikaz zanimanj za posamezne vsebinske kategorije, kjer je razvidno, da je zanimanje za posamezne vsebine močno odvisno od letnega časa, gospodarskih razmer in ukrepov v družbi. Lahko bi rekel, da je naše zanimanje v valovanju,« je povedal Tomaž Tomšič, vodja oddelka iPROM Labs.
Analiza dvajsetih najbolj zanimivih vsebinskih kategorij, ki so jih v letu 2021 prebirali uporabniki slovenskih digitalnih medijev, je tako pokazala, da so Slovenci največje zanimanje za poslovne vsebine izkazali med januarjem in majem ter med avgustom in decembrom. Vsebine o zdravju in zdravem načinu bivanja so nas najbolj zanimale med januarjem in marcem ter oktobrom in decembrom, vsebine o turizmu so imele največji doseg med aprilom in septembrom, vsebine o slogu in modi pa so bile najbolj brane med marcem in junijem ter oktobrom in decembrom.