z
Aktualno

Iz bold.group k MG Motor Slovenija

Aljaž Florjančič je agencijsko delo zamenjal za avtomobilsko industrijo in bo odslej skrbel za marketing in odnose z javnostmi blagovne znamke MG Motor.

Karierno pot Aljaža Florjančiča je zaznamovalo študentsko delo, ko je prvič vstopil v svet organizacije oglaševanja in marketinga. »Takrat sem spoznal dinamiko ustvarjanja marketinških kampanj in projektov, ki so vključevali tako online kot offline aktivnosti. Prvi projekti so mi omogočili, da sem preizkusil svoje ideje in osvojil različne vidike marketinške strategije – od promocije dogodkov, upravljanja digitalnih kanalov do izvedbe terenskih aktivnosti.« Te izkušnje in znanje je prenesel v nadaljnje zaposlitve, tudi v agencijo bold.group.V tej je bil odgovoren za marketing in je vodil oddelek za organizacijo dogodkov. »Moje delo je vključevalo kreativno zasnovo in pripravo edinstvenih doživetij, ki so bila zasnovana za številne slovenske in mednarodne blagovne znamke,« je povedal za MM.

Od oktobra 2024 deluje kot strokovnjak za tržno komuniciranje v podjetju MG Motor Slovenija, kjer upravlja marketing in odnose z javnostmi za blagovno znamko MG Motor v Sloveniji. »Za prehod sem se odločil, ker me je pritegnila priložnost delati v avtomobilski industriji in oblikovati komunikacijske strategije za globalno rastočo blagovno znamko, kar predstavlja nov izziv za moj osebni in karierni razvoj,« je pojasnil.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji