
Iz Založbe Rokus Klett na Slovensko filharmonijo
Slovenski filharmoniji se je januarja pridružila Saša Pipan kot nova vodja službe za promocijo, prodajo in komuniciranje.
Kot pravi, v svoji novi funkciji združuje ljubezen do klasične glasbe in strast do marketinga, ki ni le njeno strokovno področje, temveč del njene DNK.
Saša Pipan je več kot dvanajst let izkušnje nabirala v agencijskem svetu, kjer je kot direktorica projektov v agencijah Arih in Imelda Ogilvy sodelovala z domačimi in mednarodnimi podjetji, kot so Lek, Pivovarna Union, Mercedes-Benz, NLB, Abanka, Delo, Tobačna Ljubljana, Nogometna zveza Slovenije in številna druga. Drugo polovico kariere je gradila v Založbi Rokus Klett, kjer je skrbela za celoten spekter marketinških aktivnosti številnih blagovnih znamk. Pravi, da vedno pristopa s širokim pogledom na izzive, išče inovativne komunikacijske rešitve in verjame, da zavzeto timsko delo vodi do ustvarjanja presežkov.
Pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice je sodelovala v projektni skupini Dobra praksa in je soavtorica dokumenta Struktura in vrednotenje agencijskih storitev.
»Veselim se priložnosti, da skupaj z odlično ekipo vrhunskih profesionalcev skrbimo za podobo hrama slovenske klasične glasbe, širimo najvišje standarde umetnosti ter gradimo in povezujemo skupnost ljubiteljev klasične glasbe doma in širom po svetu,« je povedala o svoji novi vlogi.