
Izdelovalec luksuznih avtomobilov vstopa v modo
Svilen šal za 340 evrov, usnjena jakna za 2430 evrov in odeja iz kašmirja za 920 evrov – ne, to ni seznam izdelkov luksuzne oblikovalske znamke, temveč ponudba znamke Range Rover, ki se prvič podaja na področje mode.

Eva Peserl
Proizvajalec avtomobilov Range Rover se v imenu vzpostavljanja naklonjenosti blagovni znamki podaja tja, kamor so se podali že številni pred njim. V modne vode.
Predstavili so The London Collection, svojo prvo osemdelno kolekcijo za luksuzni življenjski slog, ki »združuje klasične in vsestranske kose, navdihnjene z značilnim modernističnim oblikovalskim etosom«. Pravijo, da abstrakten tisk in sodobni motiv z nizanjem modernističnih linij ter oblik ponazarjata oblikovalski jezik in elegantno silhueto Range Roverja.
Poskus širjenja zaželenosti blagovne znamke
Gerry McGovern, glavni kreativni direktor pri podjetju Jaguar Land Rover, pravi, da z novo modno kolekcijo širijo zaželenost blagovne znamke tudi zunaj trenutnega portfelja izdelkov. »Vemo, da naše zahtevne stranke iščejo več povezav z luksuznimi blagovnimi znamkami, ki jih resnično navdihujejo in utelešajo njihov življenjski slog,« je razkril razlog za to poslovno odločitev.
Pri Range Roverju so že napovedali širjenje ponudbe; prihodnjo življenjsko-stilno kolekcijo načrtujejo že letos.