John Lewis se z nostalgijo bliža svoji stoletnici
Britanski trgovec John Lewis bo naslednje leto slavil svojo stoletnico, že zdaj pa so pripravili oglaševalsko akcijo, za katero pravijo, da je največja do zdaj. Zasnovali so jo skupaj s svojo novo kreativno agencijo Saatchi & Saatchi.
Kot pravijo pri trgovcu, je to pravzaprav že tudi njihova božično-novoletna kampanja, ki bo vsebovala tri oglase. Prvega, še nič praznično obarvanega, so predstavili že zdaj. Poimenovali so ga »Izložba« (»The Window«). V nostalgično obarvanem oglasu lahko vidimo, kaj vse so »doživele« izložbe njihovih trgovin – od vojnih časov preko razgibanih 60. let prejšnjega stoletja, pa vse do danes. Prikazani so tudi resnični dogodki, kakršen je bil tisti, ko so med vojno bombne eksplozije razbile stekla izložb, osebje trgovine pa je kupce vodilo v klet, ki je služila kot začasno zavetišče pred zračnimi napadi.
Kot je dejala Charlotte Lock, direktorica za odnose s kupci, je oglas nekakšno ljubezensko pismo svetu, ki se nenehno spreminja in sooča s spremembami in izzivi. »Z njim smo želeli komunicirati, da vse lepe in težke trenutke preživimo s pomočjo tistega, kar je resnično pomembno – naših vrednot,« pravi.
Naj spomnimo, da je John Lewis dolga leta sodeloval z izjemno uspešno kreativno agencijo Adam&EveDDB London, s katero so prejemali številne nagrade za oglaševalsko učinkovito, s svojimi izjemno čustvenimi božičnimi oglasi pa vedno naleteli na veliko pozornost javnosti.