social
Aktualno

Kaj se trenutno dogaja na družbenih omrežjih?

Predstavljamo vam novo rubriko, v kateri delimo novosti in trende, ki so zaznamovali svet družbenih omrežij v minulem tednu. 

Instagram dodaja nalepko za povezavo WhatsApp za zgodbe (stories)

Instagram je dodal novo nalepko WhatsApp za stories, ki uporabnikom omogoča, da neposredno iz svojih story objav usmerite klike na zasebni klepet v aplikaciji WhatsApp.

whatsapp

Raziskave kažejo, da Threads beleži večjo angažiranost uporabnikov kot X

Aplikacija Threads trenutno beleži 320 milijonov aktivnih uporabnikov. Izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg je nedavno napovedal, da bo Threads kmalu postala naslednja aplikacija z milijardo uporabnikov.

Glede na najnovejšo raziskavo, ki so jo izvedli pri Sprout Social Pulse Survey, 53 odstotkov marketingarjev za svoje objave uporablja aplikacijo Threads, dodatnih 23 odstotkov pa jih želi letos vzpostaviti še večjo prisotnost na aplikaciji. 

Raziskava družbe Buffer pa je pokazala, da objave na Threads v povprečju beležijo 73,6 odstotka višjo angažiranost kot objave na platformi X.

Microsoft dodaja LinkedIn Audience Insights za kampanje Performance Max

Microsoft želi razširiti uporabo vpogledov iz omrežja LinkedIn, tako da bo oglaševalcem, ki uporabljajo možnost oglasov Performance Max, omogočil uporabo podatkov o članih omrežja LinkedIn za ciljno usmerjanje kampanj.

LinkedIn uvaja posodobitve predstavitve in iskanja videoposnetkov

»Po uspešnem mobilnem testiranju smo našo celozaslonsko video izkušnjo in modul ‘Videoposnetki za vas’ prenesli tudi na splet. Zdaj lahko gledalci izberejo kateri koli videoposnetek v kanalu ali v modulu ‘Videoposnetki za vas’, nato pa s potegom ali klikom odkrijejo več videovsebin, ne glede na to, ali gre za namizno ali mobilno napravo,« so novost razložili pri LinkedInu. 

Dodali pa so tudi: »Zdaj, ko boste z iskanjem želeli izvedeti več o določeni temi, se vam bodo v rezultatih v vrtiljaku (carousel) s potegom prikazali ustrezni videoposnetki, vezani na temo, ki vas zanima.«

linkedin

Meta razkrila izboljšana opozorila za vsebine, ki so ustvarjene s pomočjo UI

Ker Meta svoje uporabnike na vsakem koraku spodbuja, naj preizkusijo njena orodja za generativno ustvarjanje slik s pomočjo umetne inteligence, si zdaj prizadeva tudi za večjo preglednost uporabe UI-slik, da bi uporabnikom pomagala ugotoviti, kaj je resnično in kaj ne.

meta

Instagram preizkuša možnost preureditve prikazov na profilu

Instagram vam bo kmalu omogočil urejanje mreže profila in spreminjanje vrstnega reda prikazovanja vaših objav v aplikaciji. Ta možnost še ni povsem pripravljena, vendar se približuje, saj je Instagram to spremembo uradno napovedal konec januarja.

Snapchat ponuja naročniški paket brez oglasov

Snapchat je potihoma izdal novo različico svoje naročniške ponudbe Snapchat+, ki uporabnikom omogoča, da se za določeno ceno popolnoma odpovejo oglasom v aplikaciji.

snapchat

 

 

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji