
Kaj se trenutno dogaja na družbenih omrežjih?
Predstavljamo vam novo rubriko, v kateri delimo novosti in trende, ki so zaznamovali svet družbenih omrežij v minulem tednu.

Eva Peserl
iStock
Instagram dodaja nalepko za povezavo WhatsApp za zgodbe (stories)
Instagram je dodal novo nalepko WhatsApp za stories, ki uporabnikom omogoča, da neposredno iz svojih story objav usmerite klike na zasebni klepet v aplikaciji WhatsApp.
Raziskave kažejo, da Threads beleži večjo angažiranost uporabnikov kot X
Aplikacija Threads trenutno beleži 320 milijonov aktivnih uporabnikov. Izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg je nedavno napovedal, da bo Threads kmalu postala naslednja aplikacija z milijardo uporabnikov.
Glede na najnovejšo raziskavo, ki so jo izvedli pri Sprout Social Pulse Survey, 53 odstotkov marketingarjev za svoje objave uporablja aplikacijo Threads, dodatnih 23 odstotkov pa jih želi letos vzpostaviti še večjo prisotnost na aplikaciji.
Raziskava družbe Buffer pa je pokazala, da objave na Threads v povprečju beležijo 73,6 odstotka višjo angažiranost kot objave na platformi X.
Microsoft dodaja LinkedIn Audience Insights za kampanje Performance Max
Microsoft želi razširiti uporabo vpogledov iz omrežja LinkedIn, tako da bo oglaševalcem, ki uporabljajo možnost oglasov Performance Max, omogočil uporabo podatkov o članih omrežja LinkedIn za ciljno usmerjanje kampanj.
LinkedIn uvaja posodobitve predstavitve in iskanja videoposnetkov
»Po uspešnem mobilnem testiranju smo našo celozaslonsko video izkušnjo in modul ‘Videoposnetki za vas’ prenesli tudi na splet. Zdaj lahko gledalci izberejo kateri koli videoposnetek v kanalu ali v modulu ‘Videoposnetki za vas’, nato pa s potegom ali klikom odkrijejo več videovsebin, ne glede na to, ali gre za namizno ali mobilno napravo,« so novost razložili pri LinkedInu.
Dodali pa so tudi: »Zdaj, ko boste z iskanjem želeli izvedeti več o določeni temi, se vam bodo v rezultatih v vrtiljaku (carousel) s potegom prikazali ustrezni videoposnetki, vezani na temo, ki vas zanima.«
Meta razkrila izboljšana opozorila za vsebine, ki so ustvarjene s pomočjo UI
Ker Meta svoje uporabnike na vsakem koraku spodbuja, naj preizkusijo njena orodja za generativno ustvarjanje slik s pomočjo umetne inteligence, si zdaj prizadeva tudi za večjo preglednost uporabe UI-slik, da bi uporabnikom pomagala ugotoviti, kaj je resnično in kaj ne.
Instagram preizkuša možnost preureditve prikazov na profilu
Instagram vam bo kmalu omogočil urejanje mreže profila in spreminjanje vrstnega reda prikazovanja vaših objav v aplikaciji. Ta možnost še ni povsem pripravljena, vendar se približuje, saj je Instagram to spremembo uradno napovedal konec januarja.
Snapchat ponuja naročniški paket brez oglasov
Snapchat je potihoma izdal novo različico svoje naročniške ponudbe Snapchat+, ki uporabnikom omogoča, da se za določeno ceno popolnoma odpovejo oglasom v aplikaciji.