zzz
Aktualno

Kaj smo Slovenci »guglali« v letu 2024?

Google je danes objavil »Leto v iskanju 2024«, iskanja v Google Trendih, ki so najbolj zaznamovala iztekajoče se leto 2024. Preverite, katere stvari, osebe, športne dogodke, knjige, filme, serije in koncerte smo najbolj iskali v zadnjih 12-ih mesecih.

Najbolj iskani športni dogodek v letu 2024 je Euro 2024 – UEFA Evropsko prvenstvo v nogometu, ki je hkrati tudi najbolj priljubljeno iskanje v Googlu v letu 2024.

Med prvimi petimi najbolj iskanimi gesli so kar tri športno obarvana. Na drugem mestu najbolj iskanih gesel je ameriški košarkarski klub Dallas Mavericks, katerega ključni član ekipe je Luka Dončić, na četrtem mestu pa so Olimpijske igre 2024, ki so potekale letos poleti v Parizu.

Na tretjem mestu med najbolj iskanimi gesli je izjemno priljubljena serija domače produkcije Skrito v raju, ki jo predvaja POP TV in ki prav tako zaseda vodilno mesto med najbolj iskanimi filmi in serijami. Med filmi in serijami smo najbolj iskali še biografsko dramo Toma, ki temelji na zgodbi Toma Zdravkovića, in serijo Griselda, ki temelji na resnični zgodbi Griselde Blanco, kolumbijske podjetnice v svetu trgovine z drogo. Sledita nadaljevanje ameriškega epskega znanstvenofantastičnega filma Dune: Peščeni planet ter psihološki gotski temačni komični triler Saltburn.                                                        

Na petem mestu med najbolj iskanimi gesli najdemo OTP banko, ki je nastala letos z združitvijo Nove KBM in SKB banke.

Najbolj priljubljena splošna iskanja v Sloveniji

zzz

Najbolj iskana vprašanja »kako« v Sloveniji

zzz

Najbolj iskane osebe v Sloveniji

zzz

Najbolj iskani športni dogodki

zzz

Najbolj iskane cene

zzz

Najbolj iskani filmi in serije

zzz

Najbolj iskani izvajalci

zzz

Najbolj iskane knjige

zzz

Najbolj iskani koncerti

zzz

 

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji