Kako aktivirati kupce v virtualni resničnosti?
Virtualna resničnost je trend, ki bo imel vse širši vpliv na naše delo, izobraževanje in življenje na splošno, postala bo stalnica, s katero bomo v stiku na dnevni ravni.
Nika Serdoner
Pexels
S cenovno vedno bolj dostopnimi in uporabnikom prijaznimi očali, se razvoj industrije hitro širi izven zabavne industrije, marsikatero podjetje je že zgrabilo priložnost in svojim uporabnikom ponudilo edinstvena VR doživetja. Kako se približati ciljnemu občinstvu preko VR doživetij, so za bralce MM svetovali iz spletne agencije Enki.
1. Doživetja na lastni koži
Podjetja in blagovne znamke imajo pred sabo edinstveno priložnost, da pritegnejo svoje potrošnike z doživetji v virtualni resničnosti skozi zgodbe, ki izobražujejo in zabavajo. VR doživetja bodo uporabnikom končno uspela približati občutke, ki bi jih doživeli v realnem svetu, uporabniki pa bodo skozi interakcije, postajali aktivni udeleženci. Za partnerja, ki se ukvarja s proizvodnjo procesnih sistemov, smo v VR postavili njihove glavne produktne rešitve s katerimi lahko uporabnik interaktira in skozi lastno uporabniško izkušnjo spoznava delovanje. Uporaba virtualne predstavitve je v veliko podporo prodajni ekipi, saj si potencialni kupci bolje predstavljajo produktne rešitve, ko se odločajo o nakupu.
2. Usposabljanja in izobraževanja
Velik potencial pri uporabi VR tehnologije vidimo v usposabljanju, ki je v obliki kot ga danes poznamo lahko zahteven proces, ki ga običajno spremljajo visoki stroški. Svoje pripravnike lahko s pomočjo virtualne resničnosti spravimo skoraj v vsako situacijo, ki si jo lahko zamislimo in omogočimo, da jo »doživijo« z več čutili. Takšno izobraževanje prinaša boljše rezultate z manj tveganji (vsako napako, ki je naredimo, lahko odpravimo s pritiskom na gumb in pričnemo znova). Udeleženci pa se po opravljenem treningu počutijo bolj suvereno za opravljanje nalog. VR izobraževanje dosega kar 80 odsotno višjo stopnjo pomnjenja in 4-krat hitrejši čas učenja v primerjavi s klasičnimi metodami, saj obogati učni proces in ga naredi veliko bolj prijetnega.
3. Virtualen sprehod po nepremičnini
Virtualna resničnost bo zagotovo imela močan vpliv na prodajo nepremičnin. Potrošniki so trenutno prisiljeni kupovati nepremičnine na podlagi idejnih načrtov in statičnih fotografij, ki ne dajejo dejanskega vpogleda in delujejo neosebno. Z VR-jem pa bodoči dom virtualno oživimo, s čimer uporabnika premaknemo iz stanja pasivnega gledalca v aktivnega snovalca, ki se sprehaja po stanovanju, izbira ploščice, barve sten, notranjo opremo ipd., še preden je gradnja sploh končana. Izkušnja do katere lahko uporabnik dostopa ne glede na čas in lokacijo pa je neprimerljiva z ostalimi mediji.
4. Potovanja brez grenkega priokusa
Rezervacije potovanj in hotelskih namestitev brez predhodnega virtualnega obiska si kmalu ne bomo znali več predstavljati. Govorimo namreč o dejavnosti, kjer na odločitev v največji meri vpliva vtis, ki ga ustvarimo. Z uporabo VR-ja uporabniki potujejo v daljne kraje, kjer lahko vnaprej obiščejo priljubljene znamenitosti, namestitvene možnosti in presodijo o aktivnostih na potovanju.