
Kako do 10 milijonov sledilcev na LinkedInu?
Na tokratni SOZ Akademiji je Dragan Petrić, izvršni urednik hrvaške IT-revije Bug, tehnološki vplivnež in vodja skupine strokovnjakov za mobilne naprave pri EISA, razkril recept za uspeh na LinkedInu.

Eva Peserl
99,9 odstotka direktorjev uporablja LinkedIn
Dragan Petrić je uvodoma predstavil statistične podatke o hrvaških uporabnikih LinkedIna. Tega uporablja 45 odstotkov vseh zaposlenih, pri čemer je 40 odstotkov aktivnih uporabnikov, ki platformo uporabijo vsaj enkrat na mesec. Poudaril je, da LinkedIn uporabljajo vsi odločevalci in vodilni kadri (99,9 odstotka). Med aktivnimi uporabniki je 20 odstotkov tistih, ki na platformi aktivno všečkajo, komentirajo in delijo objave, med temi pa samo 8 odstotkov tistih, ki ustvarjajo svoje objave.
Po podatkih Mediane v Sloveniji LinkedIn uporablja 23 odstotkov ljudi, starih med 18 in 75 let.
Osebno znamčenje
»Če ustvariš 50 objav na leto, se ti bo prepoznavnost v sektorju, v katerem delaš, povečala za 34 odstotkov. Če jih objaviš 100 na leto, se ti bo prepoznavnost povečala za 48 odstotkov. Če kontinuirano objavljaš vsaj dve leti, pa te bodo poznali vsi, postal boš vplivnež,« je razkril ključ do uspeha na LinkedInu. Podobno je svetoval tudi podjetjem – redne objave vodstva krepijo pozitivno podobo podjetja kot zaposlovalca.
Poudaril je tudi, da je LinkedIn družbeno omrežje z največjim organskim dosegom, zato se ga izplača izkoristiti.
10 zapovedi za povečanje vpliva po Draganu Petriću
1. Samo zanimive, zabavne in/ali uporabne vsebine si bodo zagotovile doseg.
2. Vključenost uporabnikov (všečki, komentarji, delitve) je ključna v prvih 60-ih minutah. V prvih 12-ih pa še bolj. V tem času bodite aktivni in odgovorite na vse komentarje, ki jih dobite.
3. Če komentirate, všečkate in/ali delite objave drugih, tudi sebi povečujete doseg.
4. 1 komentar je vreden 5,5 všečka.
5. Serijsko dodajanje (ali sprejemanje) povezav dramatično znižuje vaš doseg.
6. Naredite nekaj, česar ni naredil še nihče!
7. Naredite nekaj, česar ni naredil še nihče!
8. Naredite nekaj, česar ni naredil še nihče!
9. Naredite nekaj, česar ni naredil še nihče!
10. Naredite nekaj, česar ni naredil še nihče!
In še nasveti za pripravo vsebin
1. Uporabljajte neformalni slog in pišite, kot da se pogovarjate s svojim najboljšim prijateljem.
2. Pripovedujte zgodbe na podlagi lastnih izkušenj in skozi zgodbe izrazite svojo poanto.
3. Razložite, kako ste rešili težavo, ki bi jo lahko imeli tudi drugi.
4. Ne hvalite se. Ne delajte se pametne. Ne uporabljajte klišejskih fraz. Ne citirajte slavnih in uspešnih oseb.
5. Uživajte v uspehu drugih.
6. Iskreno občudujte druge.
7. Cenite skromnost, prizadevnost in predanost.
8. Če pripravljate vsebine za slovensko občinstvo, pišite v slovenščini in ne v angleščini.