Kako na družbenih omrežjih do 100.000 dolarjev zaslužka?
Vplivneži lahko preko objav na glavnih družbenih omrežjih (vemo, katera so) zaslužijo zelo veliko denarja. Največ je seveda odvisno od števila sledilcev in dosega objav.
Marjan Novak
Ker ekipa MM 16. februarja 2023 organizira dogodek Dan vplivnostnega marketinga, smo se poigrali s platformo Lickd.co, s pomočjo katere smo ugotovili, koliko dela in sledilcev potrebujemo, da pustimo službo. Šalo na stran ...
Težko in le redki se lahko primerjajo s težkokategorniki tipa Kylie Jenner ali Christiano Ronaldo, ki lahko z eno samo objavo na naprimer Instagramu zaslužijo tudi več kot milijon dolarjev. Kljub temu pa lahko s pomočjo analitičnega orodja podjetja HopperHQ za Instagram ugotovimo, da se da zalužiti tudi če niste The Rock (Dwayne Johnson).
Na platformi Lickd.co si lahko sami izračunate, koliko sledilcev na YouTubu, Instagramu ali TikToku potrebujete za 100.000 evrov zaslužka.
Po podatkih aplikacije potrebujete za 100.000 evrov zaslužka na YouTubu 1.000 registriranih naročnikov in okoli 24 milijonov ogledov na leto. Vpisati se morate v YPP program (YouTube Partner Programme), ki vam omogoča prihodke preko objave njihovih oglasov.
Pogoj za YPP je najmanj 1.000 naročnikov, več kot 4.000 “veljavnih” ur ogledov vsebin v zadnjih 12 mesecih in podobno. Povprečni “YouTuber” zasluži pri 1.000 ogledih okoli 7 evrov, pri čemer gre 45% prihodka Googlu.
Če želite 100.000 evrov zalužiti na Instagramu potrebujete 5.000 sledilcev in dobrih 300 sponzoriranih objav na leto. Vplivneži z več kot milijon sledilci lahko za posamezno objavo prejme tudi 250.000 evrov. Za začetek morate svoj račun nadgraditi v profesionalni račun.
TikTok
Na TikToku so številke višje. Za 100.000 evrov prihodkov potrebujete vsaj 10.000 registriranih naročnikov in 270 milijonov ogledov. Registrirate se lahko preko TikTok Creator Funda. Stari morate biti najmanj 18 let, imeti najmanj 100.000 sledilcev in vsaj 100.000 ogledv v zadnjih 30 dneh. Na žalost TikTok sodelovanja še ne omogoča Slovencem (samo za za USA, UK, Francija, Nemčija, Španija ali Italija).
-
Tudi o denarju bomo govorili na Dnevu vplivnostnega marketinga; dogodku, ki je namenjen pregledu trendov na tem področju. Svetovni trendi, plusi in minusi, vplivneži v Sloveniji, uspešni primeri. Za vse, ki se ukvarjate z marketingom, skrbite za oglaševanje in promocijo, iščete nove ideje itd.