bla
Aktualno

Kako (ne) znamo z energijo

V okviru Mladininih februarskih Proglasov so slovenske kreativne agencije podale svoj pogled na energetsko krizo.

»Ko so na mizi visoki cilji, kot so zmanjšanje emisij toplogrednih plinov, energijska učinkovitost in povečanje deleža obnovljivih virov energije do leta 2030 na ravni EU, se zdi, da posamezniki nimamo veliko moči ali vpliva nanje,« so zapisali v Mladini. Ustvarjalce Proglasa so tako pozvali, naj s svojimi rešitvami opozorijo, da lahko vsak od nas s svojimi odločitvami in ravnanjem nekoliko prispeva h končnemu rezultatu.

bla

Smeh in pesem

»Raba energije je trenutno, v zimskem času, aktualna predvsem v smislu energije za ogrevanje. Veliko se govori o iskanju rešitev in o tem, kako bo Slovenija skorajda s smehom in pesmijo izšla iz krize. Medtem ko se politiki dogovarjajo in obljubljajo pomoč, Slovenci prepevamo o visokih računih za ogrevanje. Brez radiatorjev bo težka. Morda pa se bomo lahko greli s harmoniko in nam bo toplo pri srcu.«

New Moment

bla

Univerzalen nasvet

»Uporabljajte javni promet! Vozite se s kolesom ali pešačite! Ločujte odpadke! Ogrevajte prostore do 21 °C. Uporabljajte stopnice namesto dvigal. Ugašajte luči. Sto in en nasvet, kako postopati, da bomo prebrodili to energetsko krizo, kot je še ni bilo. Zato je tu en univerzalen nasvet, ki lahko z veliko manj napora od zgoraj naštetih pripomore tako k zmanjševanju izpustov kot tudi k spodbudnemu prihranku posameznega gospodinjstva.«  

Atomik Studio

bla

Ko energija dobi besedo

»Ko pride do rabe energije, imamo vsi veliko izgovorov, saj poganja vse dele našega življenja. Tako uspešno, da se pogosto sami ne znamo več ustaviti. Zato smo tokrat besedo predali kar energiji in ji omogočili, da spregovori, pregori in nas razsvetli z novim sporočilom. 

AV studio

bla

Idejološka ordinacija

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji