Kako smo spletno prodajo povečali za 313 odstotkov
Skupina Eta Kamnik je z blagovno znamko Natureta vodilna blagovna znamka na področju vložene in zamrznjene prehrane.
Tjaša Lenardič
V nadaljevanju predstavljamo, kako smo s strateškim pristopom k spletni prodaji ustvarili večjo povezavo z uporabniki in blagovno znamko pripeljali v domove ljudi, kar se je odražalo v preko 400-odstotni rasti spletne prodaje v dveh letih.
V letu 2021 smo v agenciji ENKI prevzeli celostno skrb za blagovno znamko Natureta, ki letos praznuje svojo 100-letnico. Gre za blagovno znamko z izjemno tradicijo in dobro prepoznavnostjo v slovenskem prostoru.
Na podlagi analiz smo sprejeli strategijo kampanje »always on«, ki je pomenila odmik od klasične pojavnosti v valovih k tako rekoč dnevnim aktivnostim. Prepoznali smo potrebo po pomladitvi blagovne znamke, zato smo ohranili orodja, ki nagovorijo starejšo ciljno skupino, razvili pa nova, ki nagovarjajo mlajše. Strategija »always on« je v tem pogledu kar klicala po bolj intenzivni integraciji v spletno okolje.
Namen tega članka je predstaviti, kako smo povečali spletno prodajo, zato izpuščam podrobnosti celostnega pristopa in se osredotočam na področje spletne trgovine. Ta je bila že izdelana in je nudila solidno uporabniško izkušnjo, zato smo se lotili eksperimentov v okviru obstoječe uporabniške izkušnje – v ozadje smo postavili napredno analitiko, nato pa spreminjali besedne zveze, oblikovali pakete, bolj izpostavili gumbe za poziv k akciji (CTA) ipd.
Prodaja se je poviševala, kar pa nas ni ustavilo pri tem, da smo po metodi hekanja rasti (»growth hack«) kontinuirano izvajali spremembe in beležili, kaj prispeva k prodaji in kaj ne. Z različnimi testiranji in strateškim usmerjanjem medijskega zakupa, pri čemer nismo povečali proračuna, temveč ga le prerazporedili, smo izboljševali uporabniško izkušnjo in v tem času dosegli izjemno 313-odstotno rast spletne prodaje.
Spletna trgovina kot strateško pomemben kanal
Glede na izjemen rezultat, ki je močno prekoračil načrte, smo spletno trgovino vse bolj prepoznavali kot strateško pomemben kanal. Nadaljnja testiranja so narekovala, da v celoto povežemo prej ločeni platformi – spletno stran in spletno trgovino – in poskrbimo za številne izboljšave na področju uporabniške izkušnje. Lotili smo se celostne prenove uporabniškega doživetja.
Analizirali smo poti uporabnikov in opredelili križne povezave med izdelki. Novo mrežno strukturo smo izrisali v mladostno in sodobno grafično podobo, ki smo jo postavili na platformi Wordpress in Woocommerce, saj nam je to omogočilo investicijsko najbolj prijazno izvedbo, v ozadju povezano z orodjem za marketinško avtomatizacijo.
Sledili smo cilju dvigovanja prepoznavnosti Naturete med mladimi, predvsem na način dodajanja igrivosti, preko katere smo gradili zaupanje, sočasno pa ohranitvi pozicije med obstoječimi uporabniki. Spletno trgovino smo smiselno prepletli v celostno zgodbo ustvarjanja potrebe, predlaganja rešitev, nakupa in poprodajnih aktivnosti, kjer smo veliko vlogo namenili orodju za marketinško avtomatizacijo, ki ves čas krepi stik s sledilci in tudi nadomešča spletno revijo iz preteklosti. Poleg omenjenega orodja smo družbena omrežja zapolnili s skoraj dnevnimi objavami, ki so nudila ideje za uporabo Naturetinih izdelkov. Velik prispevek smo prepoznali v križni povezavi med recepti in izdelki – vsak recept smo povezali z izdelki, ki so bili uporabljeni pri pripravi jedi, tako da so bili ti le klik stran od nakupa.
Članek lahko v celoti preberete v 501. številki Marketing magazina.
Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.