Kako so znamke pospremile odhod britanske premierke
Odhod Liz Truss s položaja britanske premierke je postal poligon blagovnih znamk za marketing v realnem času.
Gašper Meden
47-letna Liz Truss je bila na čelu britanske vlade komaj šest tednov. Po seriji spornih odločitev Trussove je pred tednom dni britanski tabloid Daily Star začel z viralno šalo in vprašanjem, ali bo Trussova vlado vodila dlje časa od življenjske dobe zelene solate na polici trgovin. Trussova je odstopila 20. oktobra 2022. Splet si je seveda dal duška, v prispevku pa smo se osredotočili na blagovne znamke.
Med prvimi, že kakšno uro po vložitvi odstopa Trussove, se je odzvala platforma za prenočišča Airbnb, ki pravi, da je soba na Downing Street 10, v rezidenci britanskih premierjev, odlična izbira za kratkotrajno nastanitev.
RyanAir s svojimi vozovnicami redno »pozdravlja« tiste, ki tako ali drugače odhajajo s svojega položaja. Na svojo nekdanjo premierko seveda niso pozabili, ob tem pa vse začinili še s QR-kodo in ob tem navedli napačen datum. Eden od spletnih komentatorjev je oglas pospremil z izjavo, da je njen odhod v tem primeru vprašljiv, saj da je velika verjetnost odpovedi leta.
Irska stavnica Paddy Power gre za marsikoga v svojih oglasih predaleč. Tudi tokrat so si dali duška.
Britanski pivovarji Brewdog prav tako niso mogli iz svoje kože – in piva. Odpoved Trussove so pospremili s »solatnim« pivom, za katerega obljubljajo, da v njem ne bo solate.
Velika trgovska tekmeca Aldi in Lidl sta situacijo izkoristila za promocijo zelene solate.
Tudi turistično podjetje Thomas Cook se je »aktiviralo«.
Londonska založba Banquet Records se je poigrala z izidom novih albumov.