harvey
Aktualno

Kako ustvariti močne vodje

Harvey Norman je v sodelovanju z organizacijo ONA VE organiziral razpravo o soustvarjanju spodbudnega okolja za razvoj močnih vodij in položaju žensk v poslovnem svetu.

Vodenje ni prirojeno, ampak naučeno

Sanja Likar, generalna vodja marketinga za CEE regijo pri Harvey Normanu, je izpostavila pomen vključujočega okolja in razvoja kompetenc za doseganje ter preseganje potencialov. Kot primer dobre prakse je izpostavila akademijo za razvoj menedžerjev, ki jo imajo znotraj organizacije. »Morda Harvey Norman na prvi pogled izgleda kot ogromna, rigidna organizacija, a vendarle ni. Vidi in čuti se to avstralsko sproščenost. Pomembno je, da se lahko ljudje za vodstveni položaj odločijo, če si tega želijo. Pri tem imajo podporo, sistem in izoblikovan proces izobraževanja. Ni namreč vsak operativec dober vodja, in ni vsak vodja dober operativec,« je razložila.

Dober vodja je avtentičen

Marko Verdev, direktor podjetja Mikro+Polo, je velik zagovornik avtentičnega vodenja. In tega, da vsakemu, ki vstopi v podjetje dovolijo da je tak, kakršen je – pristen. »Ne pričakujemo prilagajanja in podrejanja. Ko lahko ljudje živijo to, kar so, iz tega nastanejo avtentične vodje. Ljudje dajo od sebe več, saj jih ni strah. Ni obsojanja, kar prinaša svobodo in omogoča odličnost,« pravi Verdev.

»To delo opravlja bolje, kot bi ga lahko katerikoli moški«

Žiga Obolnar, generalni vodja oddelka računalništva in telefonije za CEE regijo pri Harvey Normanu je poudaril, da »zgledi vlečejo« ter da lahko dober zgled na »višji, vodstveni poziciji« dobra vpliva na ostale zaposlene. »Pred časom sem zaposloval produktnega vodjo za računalništvo. Sklepal sem, da bo ta oseba verjetno moški iz tehnološkega sektorja, saj je ta panoga povečini še vedno moška. Na razpis se je prijavilo morda med 5 do 10 odstotkov žensk. Na koncu sem zaposlil žensko. Po podpisu pogodbe sem jo vprašal, zakaj se je odločila za nas. Ker ji je to izziv. Ker želi uspeti v moškem svetu. In zdaj, tri mesece kasneje, to delo opravlja bolje kot bi ga lahko katerikoli moški,« je razložil in dodal, da delitev poklicev na strogo »moške« in »ženske« enostavno ni smiselna.

Daljši članek bo objavljen v aprilskem tiskanem MM-u, ki izide konec meseca.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji