boots
Aktualno

Kako v le dveh sekundah pritegniti pozornost?

Izstopajoča kampanja britanskega trgovca Boots se je uvrstila med 5 odstotkov najboljših zunanjih oglasov za ženske, kaže najnovejša raziskava The Works.

Ustvariti kampanjo zunanjega oglaševanja, ki izstopa, se vtisne v spomin in vsebuje jasno sporočilnost, ni preprosto, vendar je to po podatkih raziskave The Works drogeriji Boots uspelo. Njihova »največja lepotna kampanja do zdaj« je potekala v središču Londona, na 3D-oglasni deski v londonskem Waterlooju pa je bila predstavljena vrsta izdelkov, ki so na voljo pri Bootsu. Kampanjo so pospremili s sloganom »Potrebovali bomo večjo oglasno desko«, vključevala pa je tudi prevzem enega od peronov podzemne železnice Oxford Circus in igranje na čute ljudi s fizično stekleničko parfuma, ki je popršila nakupovalce v nakupovalnem središču Westfield.

boots

3D-lepotna kampanja je po podatkih podjetja za tržne raziskave Kantar pristala med prvimi 5 odstotki vseh britanskih oglasov na zunanjih oglasnih površinah in po podatkih The Works med prvimi 31 odstotki vseh oglasov, zaradi katerih se ljudje  »ustavijo in pogledajo«. Čas zadrževanja na zunanjih oglasnih površinah je lahko omejen, saj si potrošniki oglas ogledajo v povprečju v dveh do treh sekundah. Zato mora kreativna rešitev pritegniti pozornost in ustvariti želeni vtis o blagovni znamki in izdelku brez »aktivnega razmišljanja«, meni Lynne Deason, vodja kreativne odličnosti v podjetju Kantar. »Prav to počne ta oglas,« je povedala za Marketing Week. »Ta 3D-učinek sicer ni nov koncept, vendar ga v zunanjem oglaševanju opažamo vse pogosteje,« pojasnjuje Deasonova. »Bootsu je uspelo uporabiti ta koncept, ga osvežiti, izdelke pa prikazati kot junake in jim omogočiti, da povedo zgodbo,« je še zaključila. 

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji