Maestro
Aktualno

Kako začiniti »po slovensko«?

Na slavnostnem dogodku ob 70. obletnici blagovne znamke Maestro so premierno predstavili jubilejno začimbno mešanico za slovenske jedi. Mešanica je nastala po zaslugi vseslovenske iskalne akcije in kuharskega mojstra Bruna Šulmana. 

Pri snovanju jubilejne mešanice začimb so ustvarjalci ugotovili, da na policah trgovin najdemo vse vrste začimbnih mešanic, razen ene – za slovenske jedi. »Kje pa se skriva slovenski okus? V slovenskih kuhinjah, seveda. Ali bolj natančno na zapackanih, na roko zapisanih receptih, ki jih imajo naše mame, babice, dedki, strici, spravljene oziroma zatlačene nekje na kuhinjskih policah,« so izjavili pri Maestru. Zato so letos poleti v sodelovanju z Agencijo 101 ustvarili UI-orodje, ki je na roko napisane recepte sodelujočih v vseslovenski iskalni akciji digitaliziralo in izluščilo najpogosteje uporabljene začimbe. Iz podatkov, ki so jih zbrali, so izluščili šest začimb, ki so se uvrstile v finalno mešanico – šetraj, peteršilj, majaron, luštrek, timijan in pehtran. 

»Prava receptura je bila velik izziv« 

Bruno Šulman, kuharski mojster in zmagovalec sedme sezone oddaje Masterchef, je na dogodku povedal, da je bil proces iskanja popolnega razmerja med začimbami velik izziv. »Moj prvi poskus je bil grozen. Dodal sem veliko preveč luštreka, ki je povsem ‘povozil’ vse ostale okuse. Nato pa sem testiral, kuhal in prilagajal razmerje,« je razkril Šulman. Končno razmerje sestavin pa seveda ostaja poslovna skrivnost. Povedal pa je tudi, da začimbna mešanica še posebej zasije v enolončnicah, različnih juhah, slovenskih in neslovenskih jedeh. »Odlično se obnese v jedeh, ki se kuhajo več časa. Večina začimb počasi spušča svojo aromo, zato je dobro, da jih uporabljamo pri dolgih kuhanjih,« je še svetoval bodočim uporabnikom. 

Bruno

Embalaža kot poklon slovenski kulturni dediščini

Embalažo mešanice so nadgradili s slovenskim ornamentom Jožeta Karlovška, strokovnjaka za ornamentiko ter avtorja knjige Slovenski ornament. Na dogodku je spregovorila tudi njegova vnukinja Katarina Karlovšek, snovalka kolekcije Slovenski ornament Jože Karlovšek, ki z njo nadaljuje dedkovo delo in ohranja kulturno dediščino slovenskega ornamenta. Karlovškova pravi, da ji uporaba slovenske ornamentike na embalaži nove začimbe ogromno pomeni, saj je ta del zgodovine in tradicije slovenskega naroda. Dodala pa je tudi, da slovenski ornament pri ljudeh vzbudi lepe občutke in pozitivna čustva, zato se že veseli trenutka, ko bodo novo začimbo z unikatno embalažo ljudje lahko zagledali na trgovinskih policah. 

Maestro

Zgodbo o znammki Maestro, ki je bila izvorno objavljena v tiskani reviji Marketing magazin, september 2024, #519, si lahko preberete tukaj. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji