Reddit
Aktualno

Kampanja na Redditu: kot kava v vaši najljubši kavarni na topel pomladni dan

Reddit je spletna platforma, ki sestoji iz različnih skupin, namenjenih predvsem izmenjavi mnenj in deljenju znanja. Je skupnost, ki jo določajo, upravljajo in tudi oblikujejo uporabniki.

Imate zelo specifičen hobi? Ne najdete sogovornikov za svoje interese? Prepričana sem, da na Redditu skoraj zagotovo najdete svoje pleme … Ali pa vsaj opravite zelo dobro raziskavo trga! 

Do kave še pridemo, a najprej nekaj besed za tiste, ki se še niste srečali z Redditom. Kot uporabnik se pridružite tematskim subredditom (skupinam), kjer se »družite« s so- in drugače mislečimi uporabniki. Katerim subredditom se pridružite, je seveda odvisno od vaših interesov. Šaljivce in tiste željne smeha usmerim na najpopularnejšo skupino na Redditu »r/funny«, kjer člani delijo zabavne videe in meme, tiste željne znanja ali pregovarjanja pa na »r/AskReddit«, drugi najpopularnejši subreddit, kjer si uporabniki zastavljajo in odgovarjajo na zanimiva, bizarna ali banalna vprašanja. Ta »r/«, ki ga vidite, nakazuje na to, da gre za subreddit.

Posnetek zaslona

Posnetek zaslona subreddita r/AskReddit.

Poleg že omenjenih priljubljenih subredditov pa na platformi najdete tudi veliko bolj nišne skupine – vse od priprave kombuče, specifičnih pasem psov in raznih bolezenskih stanj do nasvetov za življenje in morbidne resničnosti (r/MorbidReality).

In ravno zaradi te nišnosti so oglasi na Redditu odlični tudi za oglaševalce, saj omogočajo nagovarjanje zelo specifičnih skupin uporabnikov. Kljub temu pa redko najdejo svoje mesto v oglaševalskih strategijah. Razlogi so predvsem v tem, da ima Reddit v primerjavi z drugimi platformami manjše število uporabnikov, oglasi povprečno dosegajo nižje stopnje klikov (CTR 0,5 % je na platformi kar dobra stopnja klikov) in kanal ni prodajno usmerjen. A podjetja, ki pogledajo onkraj teh omejitev, Reddit prepriča predvsem z zelo aktivnimi in angažiranimi uporabniki ter zanimivimi možnostmi ciljanja.

Ko vas prepričajo možnosti ciljanja, pridemo do tistega črnega zlata. Kar preseneti, je, da je postavljanje kampanje na Redditu kot kava v vaši najljubši kavarni na topel pomladen dan. Zame je to dvojni espresso na s soncem obsijanem dvorišču Mestnega muzeja. Morda se na tem mestu sprašujete, kakšno povezo ima Redditova kampanja s kavo? Preprostost in celostnost. Preprosta uporaba je za oglaševalca, ki svoje delovne ure preživlja v jarkih priljubljenih oglaševalskih platform, kjer se bori z raznimi tehničnimi težavami in se sprašuje, na koliko časa mora izbrisati piškotke in česa ne sme kopirati, da bo platforma delovala hitreje, zares dobrodošla sprememba. Prav tako kot tista sobotna kava ti polepša dan.

Pred začetkom

Pred začetkom oglaševanja vam priporočam, da nekaj časa preživite v džungli Reddita in se spoznate z načinom komunikacije, kakšne objave delujejo in kaj moti uporabnike ter to uporabite pri pripravi oglasov. Na platformi lahko opravite tudi odlično raziskavo trga!

Ugotovili boste tudi, da imajo uporabniki posebno izrazoslovje, zato dodajamo še slovarček, ki vam bo pomagal pri razumevanju:

-       DR: Too Long; Didn’t Read

-       AMA: Ask Me Anything

-       TIL: Today I Learned

-       ELI5: Explain Like I’m 5

-       OP: Original Poster

-       [OC] Original Content

Tri stvari, na katere ne smete pozabiti 

Osnovne funkcije Reddita smo osvojili, zdaj pa bolj podrobno o oglaševanju:

  1. Izberite ustrezen cilj kampanje, ki odgovarja vašemu marketinškemu cilju in se sklada z vašimi poslovnimi cilji. Ali je to prepoznavnost blagovne znamke? Večji obisk na strani? Večje število konverzij?
  2. Testirajte! Tudi če izberete cilj »konverzije«, ni rečeno, da bo prinesla več konverzij kot kampanja, ki se optimizira za spletni obisk ali prepoznavnost blagovne znamke, tako da je zgornjo točko treba jemati z rezervo. Poleg omenjenega v Red Orbitu redno testiramo tudi vpadljive oglase v primerjavi z bolj »nativnimi« oglasi, ki sicer delujejo organsko. Pogosto nas rezultati tudi presenetijo in ovržejo naše hipoteze.
  3. Določite svojo ključno persono in glede nanjo oblikujte ciljno občinstvo in oglase.

Članek lahko v celoti preberete v Marketing magazinu #514. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji