top 10
Aktualno

Kdo je največ oglaševal v letu 2024?

Bruto vrednost oglaševanja je v letu 2024 znašala nekaj manj kot 1,4 milijarde evrov, kar predstavlja 4 odstotke več kot leto prej, ugotavljajo pri Mediani.

Kot je za MM povedala Irena Setinšek, izvršna direktorica Mediane, lahko 4-odstotno rast pripišemo predvsem televiziji, ki v bruto oglaševalskem kolaču predstavlja 86-odstotni delež.

Največji oglaševalci so trgovci

Po podatkih Mediane je tudi v letu 2024 na prvem mestu glede na bruto vrednost oglaševanja ostal Spar Slovenija, in sicer z 71 milijoni evrov. Sledi mu Mercator, katerega bruto vrednost oglaševanja je znašala 68 milijonov evrov.

Lidl Slovenija padel za eno mesto

V letu 2024 je tretje mesto med desetimi največjimi oglaševalci po bruto vrednosti oglaševanja zavzel Henkel Slovenija, in sicer z 68 milijoni evrov. Lidl Slovenija se je v primerjavi z letom poprej s 54 milijoni evrov na lestvici pomaknil za eno mesto navzdol. Hofer Slovenija (tako kot v letu 2023) ostaja na petem mestu. Za oglaševanje so namenili 53 milijonov evrov bruto. 

Tudi telekomunikacijske družbe med največjimi

Na šesto mesto se je lani s 39 milijoni evrov bruto oglaševalskih sredstev uvrstil Telekom Slovenije. Sledita mu Ferrero (37 milijonov) in Telemach (31 milijonov evrov). 

Med prvo deseterico tudi Atlantic Grupa in P&G

Med vodilnih deset oglaševalcev glede na bruto vrednost oglaševanja v letu 2024 se je s 30 milijoni evrov uvrstila tudi Atlantic Grupa. Na desetem mestu pa je z 29 milijoni evrov multinacionalka P&G. 

Več boste lahko prebrali v obsežnem članku v naslednji številki MM-a, ki izide konec februarja. Članek za vas pripravlja Irena Setinšek, izvršna direktorica Mediane.

 

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji