Penny
Aktualno

Kje je cena? Na embalaži!

Nemški trgovec Penny kupcem zagotavlja, da se cene izdelkov njihove blagovne znamke v bližnji prihodnosti ne bodo spremenile. V to so tako prepričani, da so ceno na veliko zapisali kar na embalaži.

Videz embalaže so zasnovali v sodelovanju z agencijo Serviceplan in kot pravijo, v svetu nenehnega zviševanja cen sami zagotavljajo stabilnost njihovih cen. Da bi popravili in na novo natisnili embalažo ter prepakirali izdelke, bi namreč trajalo kar nekaj časa in zahtevalo kar precej stroškov. Hkrati izpostavljajo, da je embalaža oblikovana tako, da bo potrošnikom olajšala iskanje izdelkov njihove blagovne znamke, ki zagotavlja nizke cene in visoko kakovost.

Kampanja je aktivna po vsej Nemčiji in na vseh kanalih – od digitalnih oglasov in družbenih omrežij do zunanjega oglaševanja.

penny2

penny1

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji