Penny
Aktualno

Kje je cena? Na embalaži!

Nemški trgovec Penny kupcem zagotavlja, da se cene izdelkov njihove blagovne znamke v bližnji prihodnosti ne bodo spremenile. V to so tako prepričani, da so ceno na veliko zapisali kar na embalaži.

Videz embalaže so zasnovali v sodelovanju z agencijo Serviceplan in kot pravijo, v svetu nenehnega zviševanja cen sami zagotavljajo stabilnost njihovih cen. Da bi popravili in na novo natisnili embalažo ter prepakirali izdelke, bi namreč trajalo kar nekaj časa in zahtevalo kar precej stroškov. Hkrati izpostavljajo, da je embalaža oblikovana tako, da bo potrošnikom olajšala iskanje izdelkov njihove blagovne znamke, ki zagotavlja nizke cene in visoko kakovost.

Kampanja je aktivna po vsej Nemčiji in na vseh kanalih – od digitalnih oglasov in družbenih omrežij do zunanjega oglaševanja.

penny2

penny1

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji