korona sheet
Aktualno

Ko kos toaletnega papirja nadgradi svojo nepričakovano »zbirateljsko vrednost«

Zadnja v seriji slovenskih kreativcev, ki so z nami delili svoje najljubše "koronaoglase", je Sara Mekinc iz start-upa Viberate.

Sara Mekinc iz startupa Viberate pravi, da je zanjo korak pred ostalimi kampanjami »Give a Sheet«, projekt, ki je kvadratke toaletnega papirja spremenil v mini umetniška dela ilustratorjev. »Kos toaletnega papirja tako nadgradi svojo nepričakovano »zbirateljsko vrednost«, sredstva, zbrana z nakupi teh del v spletni galeriji pa so namenjena podpori Svetovne zdravstvene organizacije. Duhovito, varljivo preprosto, navdihujoče. Soavtor tega projekta je v Amsterdamu živeči slovenski kreativec Blaž Verhnjak, ki mu pošiljam virtualno 'kepco',« pravi Sara Mekinc.

Posebno omembo si po njenem mnenju zaradi svoje neposrednosti zaslužita še dve deli: »Prvi je »Socialno distanciranje deluje« ministrstva za zdravstvo v Ohiu – video, ki nalezljivost virusa ponazori s pingpong žogico in množico mišolovk. Ta »pepsi max« video za novo generacijo je razumljiv vsakomur in ni čudno, da je – ironično za dobo covid-19 – nemudoma postal viralen.

Drugi je že večkrat omenjeni Brave-ov projekt »Netflix kvarnikov«, serija cestnih plakatov s kvarniki znanih serij, ki predstavljajo še eno tveganje za vse, ki se ne želijo zadrževati doma. Sploh uporaba neposrednega ključnika #staythefuckhome je tista izvrstna pika na i v sporočilu za tiste, ki ne trzajo na »mehkejša« svarila,« pravi sogovornica.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji