Ko kos toaletnega papirja nadgradi svojo nepričakovano »zbirateljsko vrednost«
Zadnja v seriji slovenskih kreativcev, ki so z nami delili svoje najljubše "koronaoglase", je Sara Mekinc iz start-upa Viberate.
Tina Guček
Sara Mekinc iz startupa Viberate pravi, da je zanjo korak pred ostalimi kampanjami »Give a Sheet«, projekt, ki je kvadratke toaletnega papirja spremenil v mini umetniška dela ilustratorjev. »Kos toaletnega papirja tako nadgradi svojo nepričakovano »zbirateljsko vrednost«, sredstva, zbrana z nakupi teh del v spletni galeriji pa so namenjena podpori Svetovne zdravstvene organizacije. Duhovito, varljivo preprosto, navdihujoče. Soavtor tega projekta je v Amsterdamu živeči slovenski kreativec Blaž Verhnjak, ki mu pošiljam virtualno 'kepco',« pravi Sara Mekinc.
Posebno omembo si po njenem mnenju zaradi svoje neposrednosti zaslužita še dve deli: »Prvi je »Socialno distanciranje deluje« ministrstva za zdravstvo v Ohiu – video, ki nalezljivost virusa ponazori s pingpong žogico in množico mišolovk. Ta »pepsi max« video za novo generacijo je razumljiv vsakomur in ni čudno, da je – ironično za dobo covid-19 – nemudoma postal viralen.
Drugi je že večkrat omenjeni Brave-ov projekt »Netflix kvarnikov«, serija cestnih plakatov s kvarniki znanih serij, ki predstavljajo še eno tveganje za vse, ki se ne želijo zadrževati doma. Sploh uporaba neposrednega ključnika #staythefuckhome je tista izvrstna pika na i v sporočilu za tiste, ki ne trzajo na »mehkejša« svarila,« pravi sogovornica.