zz
Opaženo

Ekološka hrana

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS (MKGP) predstavlja novo kampanjo za promocijo slovenske ekološke oznake hrane.

Kratek opis akcije: Kampanja, nastala v sodelovanju z agencijo Rubikon GRAL, zajema dva televizijska oglasa, ki skupaj z videovsebinami na družbenih omrežjih prikazujeta edinstvenost slovenske ekološke hrane kot tudi pestre interese slovenskih kupcev. Namen kampanje je namreč spodbuditi slovenske potrošnike v najširšem številu k zavedanju, da imamo privilegij uživati polne in pristne okuse lokalne ekološke hrane – takšne, kot mora biti, izpod rok slovenskih kmetov. V ospredje kampanje so tako postavljene tematike, kot so izvor in način pridelave ekološke hrane, pomen trajnostne potrošnje ter zaupanje v slovenske pridelovalce. Vsak videooglas za razliko od običajno enega krovnega za vsako ciljno skupino nagovarja specifično nišno vprašanje, kot so sledljivost eko hrane, vpliv ekološkega kmetovanja na okolje in koristi za zdravje potrošnikov. V kampanji so sodelovali tudi številni strokovnjaki s svojimi nasveti in mnenji, posebno pozornost pa so si zaslužili tudi znani slovenski vplivneži, ki so na slovenskih ekoloških kmetijah simbolično »stopili v škornje« kmetov.

Kampanja bo trajala do konca leta 2024 in se bo izvajala na različnih platformah – od televizijskih oglasov in družbenih omrežij do lokalnih dogodkov, kjer bodo potrošniki imeli priložnost spoznati slovenske ekološke pridelovalce in poskusiti njihove izdelke.

Elementi akcije: video oglasi, televizijsko oglaševanje, oglaševanje na YouTubu, družbena omrežja, radijski oglasi, vplivnostni marketing, odnosi z javnostmi

Predstavnici naročnika: Adrijana Bezeljak in Jožica Župec

Vodja projekta: Aljaž Podlogar

Kreativni direktor: Denis Pucelj

Režiserka: Maja Šest

Tekstopisca: Denis Pucelj in Simona Vidmar

Koordinacija vplivnežev: Zoran Franc

Oblikovalka: Kiti Kelvišar

Produkcija videovsebin: Rubikon GRAL

Fotografa: Anže Godec in Andraž Blaznik

Intervju

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Naši avtorji