Ekološka hrana
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS (MKGP) predstavlja novo kampanjo za promocijo slovenske ekološke oznake hrane.
Ministrstvo za kmetijstvo, gospodarstvo in prehrano
Kratek opis akcije: Kampanja, nastala v sodelovanju z agencijo Rubikon GRAL, zajema dva televizijska oglasa, ki skupaj z videovsebinami na družbenih omrežjih prikazujeta edinstvenost slovenske ekološke hrane kot tudi pestre interese slovenskih kupcev. Namen kampanje je namreč spodbuditi slovenske potrošnike v najširšem številu k zavedanju, da imamo privilegij uživati polne in pristne okuse lokalne ekološke hrane – takšne, kot mora biti, izpod rok slovenskih kmetov. V ospredje kampanje so tako postavljene tematike, kot so izvor in način pridelave ekološke hrane, pomen trajnostne potrošnje ter zaupanje v slovenske pridelovalce. Vsak videooglas za razliko od običajno enega krovnega za vsako ciljno skupino nagovarja specifično nišno vprašanje, kot so sledljivost eko hrane, vpliv ekološkega kmetovanja na okolje in koristi za zdravje potrošnikov. V kampanji so sodelovali tudi številni strokovnjaki s svojimi nasveti in mnenji, posebno pozornost pa so si zaslužili tudi znani slovenski vplivneži, ki so na slovenskih ekoloških kmetijah simbolično »stopili v škornje« kmetov.
Kampanja bo trajala do konca leta 2024 in se bo izvajala na različnih platformah – od televizijskih oglasov in družbenih omrežij do lokalnih dogodkov, kjer bodo potrošniki imeli priložnost spoznati slovenske ekološke pridelovalce in poskusiti njihove izdelke.
Elementi akcije: video oglasi, televizijsko oglaševanje, oglaševanje na YouTubu, družbena omrežja, radijski oglasi, vplivnostni marketing, odnosi z javnostmi
Predstavnici naročnika: Adrijana Bezeljak in Jožica Župec
Vodja projekta: Aljaž Podlogar
Kreativni direktor: Denis Pucelj
Režiserka: Maja Šest
Tekstopisca: Denis Pucelj in Simona Vidmar
Koordinacija vplivnežev: Zoran Franc
Oblikovalka: Kiti Kelvišar
Produkcija videovsebin: Rubikon GRAL
Fotografa: Anže Godec in Andraž Blaznik