Ko marketinški slogan postane pregovor …
Slovar pregovorov in sorodnih paremioloških izrazov je bogatejši za 120 iztočnic. Med njimi je tudi oglasni slogan »Lačen si ful drugačen!«, ki so ga pred več kot petnajstimi leti zasnovali v Formitas Skupini.
Eva Peserl
Jezikoslovec Matej Meterc, ki slovar ureja od leta 2020, je ob tej priložnosti povedal, da si je slogan »Lačen si ful drugačen!« zapis v slovar zaslužil, ker je ponarodel in pridobil širši pomen. Za RTV je dejal, da ima izraz, kljub temu, da je nastal v marketinškem kontekstu, vse značilnosti, ki jih pripisujemo pregovorom. Smiselno sporočilo, ki izraža, da se kdo ob lakoti obnaša drugače, nenavadno, ter prepoznavno obliko.
V Formitas Skupini so ob tem na omrežju LinkedIn zapisali: »Pred več kot petnajstimi leti je zelo produktiven brainstorming v Formitas Skupini vodil do AHA trenutka, katerega plod je ikoničen slogan ‘Lačen si ful drugačen!’. Slogan predstavlja slovensko priredbo Snickersovega slogana ‘You are not you when you are hungry’.«
To je prvi oglaševalski slogan, ki je pridobil kultni status pregovora. Slogan so skovali Mitja Tuškej, Ana Eterović, Ana Ivandić in Petra Matijevič. Ana Ivandić je za MM povedala: »Poleg Mitje Tuškeja kot stratega in mene v vlogi kreativne direktorice sta bili v četvorki še Ana Eterović, strokovnjakinja za družbene medije, in Petra Matijevič, v tistem času umetniška direktorica na agenciji. Na brainstormingu štirih je zmagovalni koš na koncu tekme zadel strateg Mitja Tuškej, kar me je kot kreativno direktorico še bolj prepričalo, da v agenciji dobiš najboljše rezultate, ko ekipa sodeluje, ne glede na to, kdo prihaja iz katerega oddelka.«
Dodala pa je tudi, da so se v času nastanka slogana »na Formitasu brainstormingi pogosto dogajali v prostoru za druženje, tako da je bila udeležba vedno pretočna. Če je prišel kdo mimo, je spontano dodal svojo misel … tako da je za uspeh slogana zagotovo še kdo prispeval svojo energijo.«