pangos
Aktualno

Ko se blagovna znamka v popolnosti ujame s svojim ambasadorjem

V Perutnini Ptuj so v sodelovanju z Luko Pangosom, zmagovalcem desete sezone oddaje MasterChef, pripravili projekt, v okviru katerega je kuharski mojster pripravil recepte iz piščančjega mesa.

Vzporedno so pripravili tudi ekskluzivno nagradno igro, ki je v decembru 2024 potekala v trgovinah Spar. S projektom so v Perutnini Ptuj želeli okrepiti zavedanje o kakovosti in odličnosti izdelkov Natur Premium iz Perutnine Ptuj, ki so na voljo kot sveži izdelki v mesnici in kot sveže pakirani na hladilnih policah, hkrati pa tudi povečati prodajo piščančjega mesa Natur Premium. »Vsak recept, ki ga je ustvaril Luka Pangos, je bil namreč oblikovan z mislijo na naravne sestavine, polne okusa. Piščančje meso Natur Premium zagotavlja naravno kakovost in jamstvo, da so bili piščanci rejeni v dobrih življenjskih pogojih, kakršne predpisuje standard piščancem prijazne reje,« pravijo v Perutnini Ptuj, kjer so kot ciljno občinstvo opredelili vse, ki obožujejo dobro hrano, uživajo v kuhinji in dojemajo kulinariko kot eno najbolj kreativnih in ustvarjalnih dogodivščin. »Vrtenje po kuhinji je super, ko pridejo dnevi, polni navdiha, in lahko s kuhalnico sproščamo svoje ideje in zamisli,« pravijo.

Z Luko Pangosom so »popolna kombinacija«

Za sodelovanje z Luko Pangosom so se odločili, ker jih je navdušilo dejstvo, da je zelo simpatičen in sproščen, kar na zelo naraven način prenese v svoje recepte in objave. »Občinstvo ga dobesedno obožuje in ljudje zelo radi spremljajo njegove vsebine. Še en razlog, seveda nič manj pomemben, pa je, da je Luka piščančje meso linije Natur Premium v svoji kuhinji pogosto uporabljal že pred našim sodelovanjem. To pomeni, da smo 'perfect match', se vam ne zdi?« pravi Brigita Selinšek, vodja blagovne znamke Perutnina Ptuj, ki je že nekaj let tudi sponzor oddaje MasterChef.

Dodaja, da je pomemben dejavnik tudi dejstvo, da se dopolnjujejo njihove medsebojne vrednote. »Luka obožuje naravo in si je omislil svojo kmetijo pri Laškem. Kmetije so, kakor skrb za ljudi, počutje živali in naravo, tudi naša zgodba; pod okriljem Perutnine Ptuj je namreč združenih ogromno domačih rejcev in slovenskih kmetov iz različnih generacij,« pravi sogovornica. Izvemo tudi, da jih je Luka kot ambasador tako navdušil, da aktualno sodelovanje vsakakor ne bo enkratno, ampak da bodo z njim nadaljevali tudi v prihodnjem letu.

Vrhunskost, kakovost in ljudskost

Pri snovanju projekta so v Perutnini Ptuj sodelovali z Agencijo 101, kjer pravijo, da je sodelovanje z vplivneži sestavni del sodobnih oglasnih akcij, izbiro pravega vplivneža pa bi lahko primerjali z izbiro pravega partnerja. Odnos bo deloval le v primeru, ko bo znamka kompatibilna z značajem, slovesom in profesionalnostjo, ki jih prinaša vplivnež. »Od vsega začetka se nam je Luka Pangos zdel idealna izbira za Perutnino Ptuj, saj oba predstavljata vrhunskost, kakovost in ljudskost. Prav zato, ker smo gradili na dobrih temeljih, smo se lahko samozavestno lotili priprave kreativne zasnove,« je za MM povedal kreativni direktor Jure Korenč.

Pripravili so večplastno komunikacijsko strukturo, ki temelji na izpostavitvah na prodajnem mestu. Luka Pangos kot obraz kampanje kupce vabi k sodelovanju v nagradni igri vse od vhoda v trgovine Spar, pa do mesta nakupne odločitve, kjer so izdelki Natur Premium iz Perutnine Ptuj. 

Ključna je bila komunikacijska oprema trgovin

»Komunikacijska oprema trgovin je bila ključna za uspeh kampanje, saj gre pri podobnih kampanjah pogosto za impulzivno, torej nenačrtovano odločitev. Kupce smo nagovorili s privlačnimi izpostavitvami in jim preko teh gradiv komunicirali celotno mehaniko sodelovanja, vključno s QR-kodo, ki je vodila na pristajalno stran kampanje. Celotno pot kupca smo pokrili s poličnimi označevalci, zastavicami v mesnici, wobblerji, večjimi izpostavitvenimi tablami ob hladilnih policah, totemi ob hladilnikih ter plakati nad hladilnimi bazeni in nalepkami na embalažah,« našteje Jure Korenč.

trgovina njami

pangos

Pove, da je bilo za dober učinek kampanje ključno tudi to, da kupci dobijo vse potrebne informacije za sodelovanje v nagradni igri na samem prodajnem mestu. Torej tudi v primeru, da se s kampanjo prvič srečajo ob obisku trgovine Spar.

Za namen kampanje so pripravili tudi 15-sekundni televizijski oglas, v katerem gledalec takoj prepozna obraz Luke Pangosa, ki v servirni kloši skriva kulinarično vabilo k sodelovanju v nagradni igri.

Preprosta recepta, s katerima boste navdušili svoje goste

Pomembno vlogo so odigrale tudi vsebine na družbenih omrežjih in dva posebna recepta, ki ju je samo za to kampanjo zasnoval Luka Pangos in so ju v videoobliki objavili na spletni strani in družbenih omrežjih Perutnine Ptuj. Pri pripravi receptov je bil chef pozoren na to, da bo priprava jedi preprosta in dostopna vsakemu ljubitelju domače kuhinje. »Nismo si želeli receptov, ki bi zahtevali veščine profesionalnega kuharja, ampak ravno nasprotno. Luka je resnično želel omogočiti, da lahko vsak doma pripravi raznolike okusne jedi, in sicer tako, da preprosto korak za korakom sledi videoreceptom in pripravi jed, s katero bo očaral svoje goste,« pravijo v Perutnini Ptuj.

Mamma mia

Ena od jesenskih poslastic Luke Pangosa je bila rižota »Mamma mia« – piščančja rižota z gobami, pripravljena z ljubeznijo in skrbno izbranimi sestavinami na pravi italijanski način.

Z nakupi v Sparu do MasterChefove izkušnje

V sklopu sodelovanja med Perutnino Ptuj in Luko Pangosom je v decembru potekala tudi ekskluzivna nagradna igra v trgovinah Spar. Vsi, ki so v času trajanja akcije v Sparu kupili izdelek, so dobili možnost sodelovati v nagradni igri in osvojiti »nepozabno MasterChef izkušnjo« z Luko Pangosom.

V Agenciji 101 pravijo, da so nagradne igre format, ki preverjeno pritegne in aktivira potrošnike, pa vendar so želeli, da kampanja potrošnikom prinese več kot le motivacijo za sodelovanje zaradi potenciala nagrade v obliki kulinarične izkušnje z Luko Pangosom. »Želeli smo, da se kulinarični status obče cenjenega chefa poveže s statusom izdelkov Natur Premuim, ki sodijo med najbolj kakovostne izbire piščančjega mesa. Zato smo nagrado, ki jo lahko potrošniki osvojijo s sodelovanjem, zapeljali v smer kulinarične izkušnje in med kampanjo potrošnikom ponudili dva ekskluzivna recepta. Izdelke Natur Premium smo tako v prvi vrsti pozicionirali kot sinonim za vrhunsko kulinarično izkušnjo in najboljšo izbiro, ko si želimo resnično najboljše,« pravi Korenč, ki pove, da brez izzivov seveda ni šlo.

Enega od njim jim je tako predstavljala komunikacijska nasičenost s podobnimi akcijami, s katerimi znamke nagovarjajo kupce na prodajnih mestih. Rešitev so iskali v boljši vidnosti in večji privlačnosti s pravim tonom in konsistentno vizualno zasnovo od najmanjših do največjih gradiv različnih formatov in v različnih medijih.

Do uspešnih rezultatov s pomočjo večih dejavnikov

Kot ključno prednost kampanje pa omeni, da so že od začetka imeli na voljo tri močne komunikacijske kanale: družbena omrežja Perutnine Ptuj, Spara in Luke Pangosa. »Ker se je nagradna igra odvijala izven digitalnih kanalov, smo na družbenih omrežjih stremeli predvsem k čim širšemu dosegu. V ta namen smo uporabili kombinacijo kampanjskih statičnih in videooglasov ter jih dopolnili z nativnimi videooglasi, ki so omogočili bolj naraven način komuniciranja kampanje. Luka je informacije o kampanji in nagradni igri vključil tudi v videorecepta, kar predstavlja dodatno prednost.  Videorecepti so namreč na splošno zelo priljubljena in bolj gledana vsebina na družbenih omrežjih. Preplet priljubljenosti Luke Pangosa, kombinacija kampanjskih in avtentičnih vsebin ter splošne privlačnosti koncepta nagradnih iger je torej pripomogel k doseganju zastavljenih ciljev kampanje,« sklene Jure Korenč.

Članek je bil izvorno objavljen v Marketing magazinu januar-februar 2025, #523-524. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

zz
11. 03. 2025

Vizualna komunikacija je odlično orodje za spodbujanje medkulturnega dialoga in…

Razstava Strpnost je del globalnega umetniškega projekta Tolerance Project in s tokratno ljubljansko postavitvijo dosegamo že 210. izvedbo. Do danes…

zz
08. 03. 2025

»Matematike nikoli nisem imela rada, ampak reševanje komunikacijskih izzivov mi je bilo…

Interno komuniciranje je vodnik skozi organizacijske spremembe, daje novosti v kontekst, kaže pravo smer.

Naši avtorji