zzz
Aktualno

Končno: prva resna knjiga o storytellingu v slovenščini

Prihaja prva poglobljena knjiga o raznolikosti pripovedovanja zgodb skozi zgodovino. Poleg tega analizira aktualno digitalno pripovedovanje, ki omogoča bogatenje zgodb z vizualnimi in zvočnimi elementi.

Avtor dr. Andrej Pompe raziskuje moč zgodb pri komunikaciji in prepričevanju, saj zgodbe omogočajo globlje razumevanje in sprejemanje idej brez vsiljevanja mnenj. Skozi primere znanih avtorjev in filozofov, kot sta Brandon Sanders in Sokrat, pokaže, kako zgodbe spodbujajo razmišljanje in samostojno odkrivanje resnic. Bralcem želi prijetno branje in življenje, bogato z obilico dobrih zgodb.

Knjiga je namenjena vsem, ki cenijo moč in lepoto zgodb ter želijo bolje razumeti, kako lahko te vplivajo na naše življenje in medsebojne odnose. 

Knjigo na 427 straneh je oblikoval vrhunski kreativni direktor in oblikovalec desetletja Žare Kerin. Urednica izdaje je mag. Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica Marketing magazina.

Knjigo v tiskani ali elektronski obliki lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Cena knjige je 39,00 EUR.

Odlomek iz knjige:

»Beseda zgodba me je od nekdaj privlačila. Nekako začutiš, da če boš prisluhnil zgodbi, da to ne bo neko dolgočasno naštevanje ali dolgovezen opis nečesa brez občutkov, brez pridevnikov, brez ustvarjanja napetosti, ampak se bo nekje znotraj nje zgodilo nekaj, kar te bo presenetilo, navdušilo, obremenilo, navdihnilo, pretreslo ali še kako drugače vplivalo nate. Zame je zgodba nekaj izjemno osebnega. Nagovarja neposredno mene – bralca, poslušalca, gledalca, soustvarjalca, vpletenega –, pa četudi je namenjena množici. Vsaj takšna je 'ta prava' zgodba. Vselej sem si jo predstavljal na nek svoj način, v bistvu pa sem vedno znova ugotavljal, da je dobra zgodba tista, ki je drugačna, ki me na določen način razsvetljuje ali pa enostavno potrjuje moje videnje življenja. Bolj ko se poglabljam v zgodbe kot take, vse bolj ugotavljam, kako so si zgodbe, glede na elemente, ki jo sestavljajo, zelo podobne. Le njihov vrstni red je pogosto pomešan.«

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji