Korenček Kevin
Aktualno

Korenček Kevin letos rešuje duh božiča

Trgovec Aldi v svojih božičnih oglasih že devetič predstavlja lik korenčka Kevina. Oglas so tudi letos zasnovali v sodelovanju z agencijo McCann.

Kot že lansko je tudi letošnjo praznično kampanjo navdihnil film. Po lanskem Willyju Wonki je letos to Misija nemogoče, Kevin pa skupaj s svojo ženo Katie rešuje duh božiča, ki so ga ukradli zlobneži.

»Oglas je lahkoten in zabaven, kot so jih naši kupci že vajeni, hkrati pa prenaša sporočilo, da želimo vsem zagotoviti najboljši možen božič. Tudi letos se močno osredotočamo na kakovost naših živil, hkrati pa skrbimo, da bodo naše cene še naprej ugodne,« je ob predstavitvi oglasa dejala Kyrsten Halley, direktorica marketinga pri Aldi UK.

Intervju

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

Naši avtorji