zz
Aktualno

Kreativnost v dobi tehnologije: Kako združiti najboljše iz dveh svetov?

Blagovna znamka Samsung in agencija Starcom sta s kombinacijo drzne kreativnosti in inovativne uporabe naprednih tehnologij ustvarili močan in dolgotrajen vpliv na prepoznavnost blagovne znamke.

Rezultat tega so povečana prodaja in nepozabne izkušnje za uporabnike. 

Dolgoletno sodelovanje med medijsko agencijo Starcom in vodilnim tehnološkim podjetjem Samsung Electronics je tudi v lanskem letu bogato obrodili, saj sta kar dve njihovi kampanji močno zaznamovali slovensko marketinško krajino. To sta kampanji za pametna telefona Galaxy S24 in Galaxy Z Flip6/Fold, ki nista izstopali le po svoji kreativnosti, ampak sta tudi postavili nove standarde na slovenskem oglaševalskem trgu. 

Z Galaxy v novo ero mobilne umetne inteligence 

Samsung vsako leto znova premika meje tehnološke inovativnosti. Lani je serija Galaxy S24 prinesla prelomne UI-funkcije, medtem ko je predstavitev pametnih telefonov Galaxy Z Flip6 in Galaxy Z Fold6 še okrepila Samsungovo vodilno mesto na področju inovacij. »V eri mobilne umetne inteligence pametni telefoni Galaxy odklepajo nove ravni kreativnosti, produktivnosti in možnosti, zato smo želeli ustvariti močan vizualni vtis na lokacijah z visokim obiskom,« uvodoma pove Livija Dević Vuljanić, vodja marketinga v družbi Samsung Electronics.  

Nekaj novega in nekaj prelomnega 

»Naš glavni cilj je seveda vedno pomagati stranki prodati več izdelkov,« nasmejano dodaja Tilen Kraševec Debeljak, vodja projekta v agenciji Starcom, a vendar so bili po njegovih besedah cilji dveh najpomembnejših kampanj preteklega leta veliko bolj specifični. Kampanja Galaxy S24 je bila osredotočena na ozaveščanje o novih funkcijah, ki jih prinaša Galaxy AI. »Želeli smo, da uporabniki spoznajo in začnejo uporabljati te napredne možnosti, kot sta UI-upravljanje fotografij in prepoznavanje objektov,« izpostavlja. S tem so želeli doseči predvsem večjo prepoznavnost teh funkcij, ki bi uporabnikom omogočile bolj kreativno in produktivno uporabo naprav.  

Kampanja Galaxy Z Flip6/Fold pa je zasnovana kot celovita, 360-stopinjska kampanja, ki je vključevala vse medije in kanale, zato jo sogovornik označi za najpomembnejšo kampanjo leta 2024. »Takrat je bil predstavnik naročnika Tomaž Semič, s katerim smo imeli več srečanj in brainstormingov, da bi izdelek predstavili na inovativen način. Želeli smo ustvariti nekaj novega in prelomnega – nekaj, kar v Sloveniji ali sosednjih državah še ni bilo narejeno. Sklenili smo, da bo oglaševanje na prostem najboljši komunikacijski medij, saj je otipljivo, privlačno in naravno spodbuja pogovore, kar je tudi cilj vsake blagovne znamke,« razlaga Tilen Kraševec Debeljak. 

Kampanja, ki jo je nemogoče prezreti 

mm

Galaxy Z Flip6 je sopomenka za prilagodljivost, zato so to prilagodljivost prenesli tudi na oglaševanje. S tem projektom so po besedah sogovornika želeli preseči vse, kar so ustvarili do zdaj. »Zasnovali smo edinstveno motorizirano 3D-podaljšanje z dinamičnim elementom, ki posnema odpiranje in zapiranje telefona. Mimoidoči so na na Europlakatovih metrolight zaslonih na interaktiven način doživljali, kako deluje Galaxy Z Flip6,« pravi Kraševec Debeljak in dodaja: »Z inovativnim pristopom smo uspeli ustvariti interaktivno oglaševanje, ki ni le pritegnilo pozornosti, ampak tudi spodbudilo pogovore med ljudmi.« 

Seveda pa pri izjemnih kampanjih, ki (dobesedno) segajo izven okvirjev, pride tudi do določenih izzivov: »Ker je bil podaljšek na zunanjih oglasnih zaslonih prvi te vrste v Evropi, smo se pri njegovi zasnovi in izvedbi soočili z več izzivi. S podjetjem Europlakat, ki je zagotovilo lokacije in izvajalce, smo sprva menili, da bo koncept preprost. Vendar so se zaradi velikosti 3D-podaljška in naše zahteve, da se mora popolnoma ujemati z dimenzijami telefona, pojavile tehnične težave. Od začetnega koncepta do končne motorizirane različice sta pretekla dva meseca. Kompleksnost projekta je zahtevala natančnost, da smo zagotovili funkcionalnost in varnost za pešce. V nekem trenutku smo celo sodelovali s Fakulteto za strojništvo v Ljubljani, da so pomagali pri statičnih izračunih in tehničnih načrtih. Kljub tem oviram smo projekt uspešno izvedli zahvaljujoč predanosti vseh vpletenih.« 

Kampanja je vključevala tudi sodelovanje s kinom na prostem v Arboretumu Volčji Potok, kjer so ustvarili sedeže v obliki modelov Galaxy Z Flip6. To je bil del širše strategije, ki je imela cilj ustvariti nepozabno izkušnjo za potrošnike, ki so se lahko neposredno povezali z blagovno znamko. »Tako smo želeli ustvariti nekaj svežega in inovativnega, nekaj, kar v Sloveniji ali bližnjih državah še ni bilo vidno,« poudarja sogovornik. 

Izjemni rezultati kot spodbuda za nadaljnje delo 

Trdo delo se je izplačalo, saj je bila kampanja po trditvah njenih snovalcev izjemno uspešna. Po dveh mesecih razvoja so dosegli (več kot) želeni rezultat, ki je pritegnil veliko pozornosti. »Uspelo nam je ustvariti izjemno kakovosten spletni promet, ki je vodil v impresivne konverzije. Uspeh kampanje je pokazal moč personaliziranega zunanjega oglaševanja, podprtega z digitalno in televizijsko strategijo, ki temelji na podatkih. V prihodnje pa si seveda želimo razvijati še bolj učinkovite kampanje,« statistične dokaze o uspešnosti digitalne kampanje pojasni Slaven Petrović, ki je prav tako sodeloval pri projektu na agencijski strani. Z njim se strinja tudi predstavnica blagovne znamke: »Kreativnost in odprtost agencije Starcom sta bila ključna pri uspešni predstavitvi naših glavnih naprav in doseganju ciljnega občinstva. Ker blagovne znamke tekmujejo za pozornost novih generacij, je izredno pomembno imeti agencijo, ki zna najti prave točke za kar največji učinek.«  

Pri tem sogovornica ne pozabi omeniti odličnih rezultatov kampanje ozaveščanja uporabnikov o UI-funkcijah. »Eden od večjih lanskih dosežkov je bilo tudi močno povečanje ozaveščenosti o Galaxy AI in nadaljevanje pogovora o novih funkcijah. Z UI-funkcijami Galaxy smo uporabnikom ponudili povsem nove možnosti, kot so napreden način za urejanje fotografij, prepoznavanje in premikanje predmetov ter inteligentno izpolnjevanje ozadij.« 

zz

Izstopajoče kampanje zaradi inovativnega pristopa agencije 

Po mnenju Livije Dević Vuljanić je uspeh njihovih kampanj mogoče pripisati inovativnemu pristopu agencije. »Agencija je odlična v obvladovanju vseh kanalov, vendar so njihove rešitve na področju zunanjega oglaševanja resnično izstopale. Motorizirane instalacije so omogočile povsem nov način doživljanja Galaxy Z Flip6, ki je presegel naša pričakovanja in ustvaril dolgoročen vtis na naše uporabnike.« Kraševec Debeljak nasmejano zaključi: »Vedno si prizadevamo doseči najboljše možne rezultate za našega naročnika in kampanje preteklega leta niso bile izjema.« 

Intervju

mm
27. 03. 2025

Neodgovorni, nespoštljivi, neprilagojeni? Ali pač samo drugačni?

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

Naši avtorji