poslovanje medijev
Aktualno

Lanski prihodki medijev za 5 % višji kot leta 2018

Pripravili smo prvi, hitri, predkoronski pregled poslovanja medijev v letu 2019. Izbrani mediji, za katere že imamo podatke, so lani ustvarili za 5 % višje prihodke kot leta 2018.

Skupni prihodki medijev so dosegli več kot 153 milijonov evrov (pri RTV Slovenija smo upoštevali samo prihodke iz oglaševanja). Pri tem podatkov za dnevne tiskane medije še nimamo.

Pop TV še vedno raste

Prihodki medijske družbe Pro Plus so se povečali na slabih 74 milijonov evrov (dobiček družbe je znašal skoraj 15 milijonov evrov), kar je za skoraj 10 odstotkov več kot leta 2018. Ostale televizijske družbe so poslovale podobno kot leto prej.

Radijsko oglaševanje stabilno

Izbrane radijske postaje so skupaj ustvarile 13 milijonov evrov prihodkov. Najbolj so se povečali prihodki Next marketinga, ki ima pod okriljem Hitradio Center in Rock Radio. Podobno ima za 9 odstotkov višje prihodke tudi Infonet Media. 

Oglaševanje na prostem skoraj natančno enako kot leta 2018

Ponudniki zunanjega oglaševanja so skupaj ustvarili slabih 25 milijonov evrov prihodkov. Vsi beležijo minimalno rast. Podatki za Amicus so še tisti iz leta 2018.

POSLOVANJE MEDIJEV V LETU 2019      
       
TELEVIZIJE      
  2019 2018 SPREMEMBA
RADIOTELEVIZIJA SLOVENIJA* 126.023.660,00 120.158.939,00 5%
       
RADIOTELEVIZIJA SLOVENIJA** 13.785.104,00 14.063.000,00 -2%
PRODUKCIJA PLUS 73.599.563,00 67.507.889,00 9%
PLANET TV 14.110.000,00 13.350.000,00 6%
ASPN 5.900.992,00 5.809.995,00 1,5%
FOX NETWORK GROUP SLOVENIA 3.440.007,00 3.206.487,00 7%
UNITED MEDIA - SPORT KLUB 1.730.665,00 1.770.586,00 -2%
PINK SI 583.935,00 737.702,00 -21%
NOVA 24 TV.SI 1.762.672,00 1.535.585,00 15%
PRO TV - TV3 600.847,00 613.250,00 -2%
  115.513.785,00 108.594.494,00 6%
RADIJSKE POSTAJE      
       
INFONET MEDIA 7.392.010,00 6.789.916,00 9%
NEXT MARKETING (HITRADIO CENTER, ROCK RADIO) 2.762.774,00 2.498.827,00 10,0%
RADIO GLAS LJUBLJANA 1.256.432,00 1.280.000,00 -2%
RADIO TEDNIK PTUJ 1.654.948,00 1.621.925,00 2%
  13.066.164,00 12.190.668,00 7%
ZUNANJE OGLAŠEVANJE      
       
EUROPLAKAT 15.975.439,00 16.050.788,00 0
AMICUS 4.475.429,00 4.475.429,00 0
MEDIA BUS 2.370.643,00 2.325.768,00 2%
SAX REKLAME 1.100.360,00 1.049.290,00 5%
TAM-TAM 1.034.549,00 1.014.442,00 2%
  24.956.420,00 24.915.717,00 0
       
SKUPAJ 153.536.369,00 145.700.879,00 5%
       
* celotni prihodki RTV Slovenija      
** pri RTV Slovenija smo upoštevali samo prihodke iz oglaševanja.      

 

Članek je bil izvorno objavljen v 471. številki Marketing magazina.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji