z
Aktualno

Le polovica vodij marketinga uspešno dokazuje vrednost svojega dela

Številne vodje marketinga se še vedno soočajo z izzivom dokazovanja, kako marketing prispeva k uspehu podjetja, ugotavlja svetovalno podjetje Gartner.

Le nekaj več kot polovica (53 odstotkov) direktorjev marketinga in drugih višjih vodij marketinga uspešno dokazuje vrednost svojih aktivnosti za podjetje. Kljub temu, da je njihov prispevek k doseganju poslovnih ciljev pomemben, za to ne prejemajo dodatnih (finančnih) nagrad.

Direktorji in finančniki vidijo marketing kot strošek

Anketiranci so izpostavili finančne direktorje kot tiste, ki so najpogosteje skeptični glede vrednosti marketinga – kar 40 odstotkov jih je namreč uvrstilo na prvo mesto med skeptiki; sledijo jim (generalni) direktorji in vodje prodaje.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji