z
Aktualno

Le polovica vodij marketinga uspešno dokazuje vrednost svojega dela

Številne vodje marketinga se še vedno soočajo z izzivom dokazovanja, kako marketing prispeva k uspehu podjetja, ugotavlja svetovalno podjetje Gartner.

Le nekaj več kot polovica (53 odstotkov) direktorjev marketinga in drugih višjih vodij marketinga uspešno dokazuje vrednost svojih aktivnosti za podjetje. Kljub temu, da je njihov prispevek k doseganju poslovnih ciljev pomemben, za to ne prejemajo dodatnih (finančnih) nagrad.

Direktorji in finančniki vidijo marketing kot strošek

Anketiranci so izpostavili finančne direktorje kot tiste, ki so najpogosteje skeptični glede vrednosti marketinga – kar 40 odstotkov jih je namreč uvrstilo na prvo mesto med skeptiki; sledijo jim (generalni) direktorji in vodje prodaje.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji