z
Aktualno

Le polovica vodij marketinga uspešno dokazuje vrednost svojega dela

Številne vodje marketinga se še vedno soočajo z izzivom dokazovanja, kako marketing prispeva k uspehu podjetja, ugotavlja svetovalno podjetje Gartner.

Le nekaj več kot polovica (53 odstotkov) direktorjev marketinga in drugih višjih vodij marketinga uspešno dokazuje vrednost svojih aktivnosti za podjetje. Kljub temu, da je njihov prispevek k doseganju poslovnih ciljev pomemben, za to ne prejemajo dodatnih (finančnih) nagrad.

Direktorji in finančniki vidijo marketing kot strošek

Anketiranci so izpostavili finančne direktorje kot tiste, ki so najpogosteje skeptični glede vrednosti marketinga – kar 40 odstotkov jih je namreč uvrstilo na prvo mesto med skeptiki; sledijo jim (generalni) direktorji in vodje prodaje.

Intervju

Gabrijela Cojzer in Mateja Črešnar
01. 10. 2024

Pred vrati je Dan PR, namenjen letnemu pregledu novosti, trendov in dobrih praks na…

V zadnjem letu je slovensko komunikacijsko sfero najbolj zaznamovala rast digitalne vključenosti in vpliv družbenih omrežij na oblikovanje javnega…

podkast
26. 09. 2024

Zvesti naročniki MM-a ste našo revijo SaMMozavestno za življenjski slog in marketing že…

Kot vodilno medijsko podjetje, ki nagovarja specifično, marketinško javnost, bi si želeli svoj doseg še povečati in na svojo stran pridobiti nove…

hostnik
23. 09. 2024

Pred NLB Ljubljanskim maratonom, ki bo 19. in 20. oktobra, smo se z Alešem Hostnikom, ki…

Po vzoru velikih športnih dogodkov tudi NLB Ljubljanski maraton nadgrajuje organizacijo v smer trajnostne izvedbe, saj želi vračati družbi.

Naši avtorji