bla
Aktualno

Lep namen, a le zamah v prazno

Kreativna direktorja Luka Bajs in Tine Lugarič sta za MM podala svoj (komunikacijski) pogled na »boksarski« video Državnega zbora.

Pisanje tega prispevka se je izkazalo za malce težjo nalogo od pričakovane, saj je večina potencialnih sogovornikov odklonila komentiranje videa. Še enkrat poudarjamo, da nas je zanimal zgolj in izključno komunikacijski vidik akcije »Za male in velike junake«.

Ko gledanje kar boli

»Žal že pol ure iščem bolj primerno slovensko besedo, a ne najdem boljše od angleške cringe. Gledanje boli, kot verjetno bolijo udarci v boksarskem ringu. Državni zbor, ki je naveden tudi kot produkcijska hiša, je z videom zamahnil v prazno. Tako daleč v prazno, da je na koncu nokautiral samega sebe. Škoda, ker ima video lep namen in bi bil lahko s pravim strokovnim svetovanjem udaren in spodbuden. Tako pa me samo spodbudi, da bi ga čim prej ugasnil,« je povedal Luka Bajs, izvršni kreativni direktor v agenciji SHIFT in kreativni direktor leta po izboru MM-a. Ob tem dodaja, da sam navadno pozdravlja poskuse, ko branža, ki je sicer komunikacijsko konzervativna, ustvari nekaj drugačnega in nepričakovanega. »A naj to naredi pod vodstvom komunikacijskih in produkcijskih strokovnjakov,« je jasen.

Simpatična domislica, neposrečena izvedba

Kot pravi Tine Lugarič, kreativni direktor in soustanovitelj kreativnega studia Trampolin, je sam najprej mislil, da gre za prikaz parlamentarnega »obračunavanja«, katerega smo iz te hiše vajeni, in da so s podajo roke želeli pokazati, da zdaj pa bo vse drugače, da oni niso takšni in da sodelujejo. »V tem kontekstu bi domislica lahko bila simpatična kljub ne preveč posrečeni izvedbi videa. Ko pa sem na koncu videl, kaj je pravzaprav tema videa, me je vsebina pustila v nekakšnem nedefiniranem 'WTF' stanju. Tako težke življenjske tematike se seveda morajo obravnavati z večjim občutkom, četudi izberemo lahkotnejši ton. Če so v pediatrični kliniki s to vsebino dosegli kaj pozitivnega, potem je to super. Morda je video spremljala še kakšna konkretna pomoč z njihove strani. Upam, da je. Če ni in če je šlo zgolj za lastno promocijo, potem je to seveda zelo narobe,« je povedal.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji