dove
Aktualno

Lepota ne pozna starostnih omejitev

Blagovna znamka Dove sledi svojim načelom, da v svojih oglasih spodbujajo »resnično lepoto in samozavest«. V najnovejšega so vključili raznoliko skupino starejših žensk.

Razlog za to je promocija njihovega mila Beauty Bar, ki obstaja že od leta 1957. Zato so se odločili, da v oglasu »Lepota se nikoli ne postara« (»Beauty Never Gets Old«) predstavijo ženske, ki to milo uporabljajo že desetletja. Oglas so ustvarili v agenciji Edelman, z njim pa so želeli predvsem poudariti sporočilo, da lepota ne pozna starostnih omejitev.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji