dove
Aktualno

Lepota ne pozna starostnih omejitev

Blagovna znamka Dove sledi svojim načelom, da v svojih oglasih spodbujajo »resnično lepoto in samozavest«. V najnovejšega so vključili raznoliko skupino starejših žensk.

Razlog za to je promocija njihovega mila Beauty Bar, ki obstaja že od leta 1957. Zato so se odločili, da v oglasu »Lepota se nikoli ne postara« (»Beauty Never Gets Old«) predstavijo ženske, ki to milo uporabljajo že desetletja. Oglas so ustvarili v agenciji Edelman, z njim pa so želeli predvsem poudariti sporočilo, da lepota ne pozna starostnih omejitev.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji