lidl trajno
Aktualno

Lidl: »Trajno je sijajno«

Lidl Slovenija je objavil svoje prvo trajnostno poročilo za poslovni leti 2018 in 2019, v katerem predstavljajo svoja prizadevanja za boljši svet.

V poročilu, ki so ga naslovili »Trajno=Sijajno«, na enem mestu celovito in sistematično predstavljajo prizadevanja podjetja na področju upravljanja družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja. Dokument razkriva ključne informacije o ekonomskih, okoljskih, družbenih in upravljavskih pristopih ter ciljih in dosežkih podjetja. V duhu koncepta trajnosti je bilo poročilo kreativno zasnovano v »paper art« tehniki in je deležnikom na voljo zgolj v elektronski različici. Objavo trajnostnega poročila spremlja integrirana komunikacijska akcija, ki obsega tudi družbeno odgovorno digitalno pobudo »30 korakov zate, boljši svet za vse«, v okviru katere zbirajo sredstva za Ekologe brez meja.

»Družbena odgovornost je že od ustanovitve družbe Lidl Slovenija del genskega zapisa podjetja. Skupaj z zaposlenimi na mnogih področjih orjemo ledino, naša vizija in poslanstvo pa sta oblikovana z mislijo na boljši svet, ki ga želimo ustvarjati z zgledom. Verjamemo, da s svojimi dejanji dodajamo košček k ustvarjanju boljšega sveta,« je objavo trajnostnega poročila pospremil Gregor Kosi, generalni direktor Lidla Slovenija.

»Verjamemo v majhne korake, ki, ko se seštejejo, pripomorejo k velikim spremembam. Ker je treba nekje začeti, smo začeli pri sebi. S trajnostnim poročilom smo prvič dobili zgoščen pregled nad tem, koliko smo v zadnjih dveh letih dosegli na področju družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja. Ponosni smo na naše dosežke na vseh področjih, ta pregled pa nas bo še naprej spodbujal k ustvarjanju boljšega sveta za nas in naše zanamce,« je dodala Saša Vidmar, vodja projekta trajnostnega poročila v Lidlu Slovenija.

Intervju

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Naši avtorji