Lidl: »Trajno je sijajno«
Lidl Slovenija je objavil svoje prvo trajnostno poročilo za poslovni leti 2018 in 2019, v katerem predstavljajo svoja prizadevanja za boljši svet.
V poročilu, ki so ga naslovili »Trajno=Sijajno«, na enem mestu celovito in sistematično predstavljajo prizadevanja podjetja na področju upravljanja družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja. Dokument razkriva ključne informacije o ekonomskih, okoljskih, družbenih in upravljavskih pristopih ter ciljih in dosežkih podjetja. V duhu koncepta trajnosti je bilo poročilo kreativno zasnovano v »paper art« tehniki in je deležnikom na voljo zgolj v elektronski različici. Objavo trajnostnega poročila spremlja integrirana komunikacijska akcija, ki obsega tudi družbeno odgovorno digitalno pobudo »30 korakov zate, boljši svet za vse«, v okviru katere zbirajo sredstva za Ekologe brez meja.
»Družbena odgovornost je že od ustanovitve družbe Lidl Slovenija del genskega zapisa podjetja. Skupaj z zaposlenimi na mnogih področjih orjemo ledino, naša vizija in poslanstvo pa sta oblikovana z mislijo na boljši svet, ki ga želimo ustvarjati z zgledom. Verjamemo, da s svojimi dejanji dodajamo košček k ustvarjanju boljšega sveta,« je objavo trajnostnega poročila pospremil Gregor Kosi, generalni direktor Lidla Slovenija.
»Verjamemo v majhne korake, ki, ko se seštejejo, pripomorejo k velikim spremembam. Ker je treba nekje začeti, smo začeli pri sebi. S trajnostnim poročilom smo prvič dobili zgoščen pregled nad tem, koliko smo v zadnjih dveh letih dosegli na področju družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja. Ponosni smo na naše dosežke na vseh področjih, ta pregled pa nas bo še naprej spodbujal k ustvarjanju boljšega sveta za nas in naše zanamce,« je dodala Saša Vidmar, vodja projekta trajnostnega poročila v Lidlu Slovenija.