Lidlova božična zgodba
Aktualno

Lidlova božična zgodba je nastala v Sloveniji

Lidl letos navdušuje z globalno praznično kampanjo, ki je v veliki meri nastala v Sloveniji.

»Praznični čas z Lidlom je lahko čaroben, preprost in poln topline. V tem času si še posebej prizadevamo, da napolnimo mize in ogrejemo srca naših kupcev z dejanji, ki ustvarjajo boljši svet,« pravijo v Lidlu, kjer so kampanjo zasnovali z idejo, da se dotaknejo vseh ljudi in nas spodbudijo, da čarobnost praznikov delimo z drugimi.   

Kampanjo na mednarodni ravni Skupine Lidl so zasnovali v sodelovanju z agencijo BBDO Germany in produkcijsko hišo BWGTBILD, na ogled pa je v vseh državah, kjer je prisoten Lidl, tudi v Sloveniji. V oglasu lahko spremljamo deklico, ki nam s svojo nesebično željo odkrije pravo čarobnost božiča. Kot je dejal Jonathan Deeb, glavni kreativni direktor pri BBDO, so navdušeni nad dejstvom, da je oglas, ki v daljši različici traja skoraj štiri minute, režiral Tom Hooper. Hooper je izjemno uspešen in z oskarjem nagrajen britansko-avstralski režiser, najbolj znan po režiji filmov  Kraljev govor (The King's Speech) ter Nesrečniki (Les Misérables).  

Več o kampanji in kaj so nam o njej zaupale Katja Galjot, Lea Grilc in Anita Srac iz Lidla Slovenija, boste lahko prebrali v novem MM-u, pa tudi v našem sobotnem »vikend branju«.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji