Lidlova božična zgodba
Aktualno

Lidlova božična zgodba je nastala v Sloveniji

Lidl letos navdušuje z globalno praznično kampanjo, ki je v veliki meri nastala v Sloveniji.

»Praznični čas z Lidlom je lahko čaroben, preprost in poln topline. V tem času si še posebej prizadevamo, da napolnimo mize in ogrejemo srca naših kupcev z dejanji, ki ustvarjajo boljši svet,« pravijo v Lidlu, kjer so kampanjo zasnovali z idejo, da se dotaknejo vseh ljudi in nas spodbudijo, da čarobnost praznikov delimo z drugimi.   

Kampanjo na mednarodni ravni Skupine Lidl so zasnovali v sodelovanju z agencijo BBDO Germany in produkcijsko hišo BWGTBILD, na ogled pa je v vseh državah, kjer je prisoten Lidl, tudi v Sloveniji. V oglasu lahko spremljamo deklico, ki nam s svojo nesebično željo odkrije pravo čarobnost božiča. Kot je dejal Jonathan Deeb, glavni kreativni direktor pri BBDO, so navdušeni nad dejstvom, da je oglas, ki v daljši različici traja skoraj štiri minute, režiral Tom Hooper. Hooper je izjemno uspešen in z oskarjem nagrajen britansko-avstralski režiser, najbolj znan po režiji filmov  Kraljev govor (The King's Speech) ter Nesrečniki (Les Misérables).  

Več o kampanji in kaj so nam o njej zaupale Katja Galjot, Lea Grilc in Anita Srac iz Lidla Slovenija, boste lahko prebrali v novem MM-u, pa tudi v našem sobotnem »vikend branju«.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji