Lizbonski bron za New Moment New Ideas Company
Na mednarodnem festivalu kreativnosti Lisbon Advertising Festival je agencija New Moment New Ideas Company prejela bronasto nagrado za delo »Konec šole«.
Nagrado so prejeli v kategoriji tisk, to pa je bilo hkrati tudi edino nagrajeno delo v kategoriji grafika na letošnjem festivalu. Delo »Konec šole« so v agenciji ustvarili s pomočjo umetne inteligence kot reakcijo na tragični poboj v beograjski osnovni šoli maja letos, objavljeno pa je bilo na naslovnici revije Nedeljnik. Na naslovnici so pozvali: »Ustavimo nasilje, preden bomo morali ustaviti šolanje.«
»Hvaležen in počaščen sem za to priznanje, pa tudi za priložnost, da opozorim na grozo, ki se ne sme ponoviti in po kateri še dolgo zremo v prazno,« je ob prejemu nagrade povedal Igor Milovanović, vodja umetniškega oddelka v New Moment New Ideas Company.
Izvršni kreativni direktor Veljko Golubović je dejal, da je naloga kreativcev biti relevanten, ažuren, povzročiti čustven odziv in spodbuditi vse k ustvarjanju boljšega sveta. »S tega vidika nagrade niso same sebi namen, saj potrjujejo, da dobro idejo, pomembno temo in čustvo prepoznajo ljudje z vsega sveta,« je prepričan Golubović, lastnika agencije Žarko in Lazar Sakan pa dodajata, da so mednarodni festivali najpomembnejša platforma za prepoznavanje ustvarjalnosti iz regije. »Na lizbonskem festivalu je ogromno prijav z vsega sveta in velika čast je biti ena od redkih, če ne edina, nagrajena agencija iz regije. Upamo, da bo to priznanje spodbudilo večjo prisotnost in pomen srbske in balkanske kreativnosti v svetu.«