Ljubljana v pričakovanju odbojke na Ljubljanici
Vikend, ki je pred nami, bo v Ljubljani znova zaznamovala odbojka na Ljubljanici, ki je lani navdušila tako obiskovalce kot tudi podeljevalce (marketinških) nagrad.
Tina Guček
Na področju digitalnih komunikacij so prejeli nagrade SPORTO, zlato nagrado na tekmovanju DIGGIT in nagrado The Travel Marketing Award v kategoriji družbena omrežja, s katero so uspeh projekta prepoznali tudi v mednarodnem prostoru. Letos bodo projekt, ki se po novem imenuje re:do Volleyball on Water oziroma re:do Odbojka na vodi, še nadgradili. Po dveh promocijskih dogodkih v letih 2019 in 2022 bo namreč Ljubljanica letos prizorišče prvega mednarodnega tekmovanja v odbojki na vodi na svetu, na katerem se bodo pomerili svetovni odbojkarski zvezdniki. Plavajoče odbojkarsko igrišče bo pod Ribjo brvjo v neposredni bližini Tromostovja, območje za oboževalce pa na Stritarjevi ulici. Dogodek organizirata agencija Extrem in Odbojkarska zveza Slovenije, Turizem Ljubljana pa že od samega začetka sodeluje kot partner.
Kot so nam povezali v Turizmu Ljubljana, bo turnir spremljalo pestro dogajanje v območju za oboževalce, kjer bodo obiskovalci lahko uživali v brezplačnih promocijskih aktivnostih partnerjev dogodka. Osrednja tema vseh bo odbojka. Načrtujejo tudi postavitev privlačnega rekvizita Foursquare volley za igranje odbojke na štiri strani, v kateri se bodo lahko preizkusili obiskovalci, ob igrišču pa bodo tudi ležalniki za gledalce. V času dogodka bo ob prizorišču in v območju za oboževalce prisotna tudi maskota Zmajček.
»Trendom ne le sledimo, ampak jih narekujemo«
Julija lani so pri Turizmu Ljubljana zagnali profil @visitljubljana na platformi TikTok, na katerem so z objavo posnetka dogodka Odbojka na Ljubljanici do konca leta dosegli več kot 53 milijonov ogledov, 6,5 milijonov všečkov, preko 38.000 komentarjev in 157.000 delitev.
Pri upravljanju profila Visit Ljubljana sodelujejo z Dunking Devils Studios in športni spektakel na Ljubljanici bodo preko družbenih omrežij delili tudi letos. »Računamo na dober odziv, saj gre za edinstven športni dogodek v svetovnem merilu,« pravijo.
Na vprašanje, ali si tudi letos za projekt obetajo kakšno nagrado, pa odgovarjajo, da so v preteklem letu z več domačimi in mednarodnimi nagradami na področju digitalnih komunikacij že upravičili sloves kreativne, inovativne destinacije, ki trendom ne le sledi, ampak jih narekuje. »Prizadevamo si, da bomo tak sloves upravičevali tudi v prihodnje. Ali bomo za to nagrajeni tudi letos, je nehvaležno napovedovati. Vsekakor ne izvajamo inovativnih promocijskih aktivnosti za pridobivanje nagrad, temveč so te posledica. Omogočajo pa izredno mednarodno promocijo in posledično večje zanimanje mednarodnih gostov za Ljubljano,« so povedali za MM.