Madison Avenue
Aktualno

Madison Avenue

Oktobra 2014, točno pred desetimi leti, sva se z Marjanom udeležila konference IAB v New Yorku, predvsem z namenom, da podoživiva utrip oglaševalskega življenja na Madison Avenue in prizore iz takrat aktualne serije »Mad Men« (»Oglaševalci«).

Rezervirala sva si imeniten hotel na 5. aveniji in se že zgodaj naslednje jutro »ugvantala« v najboljšo obleko v stilu Dona Draperja ter se z obvezno črno aktovko v roki zlila z množico domačinov, ki so hiteli v službo v svoje oglaševalske pisarne na Madison Avenue. Izjemno imenitno se nama je zdelo, da sva postala del te množice, se prebijala skozi gnečo med semafori in podoživljala utrip življenja oglaševalcev iz začetka šestdesetih let prejšnjega stoletja.

Imela sva samo eno vstopnico za konferenco, tako da sva se mimo varnostnikov uspešno izmenjevala na predavanjih. Ko sva ugotovila, da je glavni govornik zvezdnik Kevin Spacey, sva izvedla neki balkanski štos in se mimo ogromnega črnega varnostnika oba pretihotapila v prvo vrsto na izjemno zabavno predavanje te hollywoodske legende.

Seveda sva ta večer zaključila v stilu Mad Men in večerjala v Meatpacking Districtu na strehi legendarnega hotela Gansevoort, kjer sva spet nekako podkupila varnostnika in se pretihotapila na zasebno DJ-zabavo v penthousu hotela, kjer sva plesala vse do zgodnjega jutra.

Spomnim se ritmov Depeche Mode in prizora, ko sva na terasi opazovala dramatičen sončni vzhod nad New Jerseyjem in ponosno nazdravila z dvojnim whiskeyjem, da sva tudi midva lahko zaužila del razvratnega življenja na Manhattnu v stilu Dona Draperja! Cheers, Marjan MadMen, na najine prekrasne dogodiščine!

selfie

Selfie v New Yorku, 2014

Intervju

mm
27. 03. 2025

Neodgovorni, nespoštljivi, neprilagojeni? Ali pač samo drugačni?

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

Naši avtorji