Curaprox
Aktualno

Majhna, a usklajena ekipa, ki marsikomu odpre (in ne zapre) usta

V rubriki MMarketinška ekipa tokrat predstavljamo ekipo mariborskega podjetja Curaden Slovenija, kjer skrbijo tako za oglaševalske akcije za blagovno znamko Curaprox kot tudi za organizacijo in izvedbo dogodkov in izobraževanj.

V oddelku marketinga, ki ga vodi Karolina Marolt, so štirje redno zaposleni sodelavci in eden, ki je z njimi tri ali štiri dni v tednu. Denis Ferlič in Marko Knehtl sta oblikovalca, ki skrbita za vse vizuale, oglase, tiskovine in videoposnetke, tako za blagovno znamko Curaprox kot tudi za druge blagovne znamke, ki jih tržijo v podjetju Curaden Slovenija. Karolina Marolt skupaj z Nino Senčar in Katarino Petrović skrbi za načrtovanje in izvajanje vseh aktivnosti v Sloveniji, ob tem pa so v pomoč tudi ekipam na Hrvaškem, v Srbiji, Bosni in Makedoniji.

curaprox ekipa

 

Z leve so Katarina Petrović, Karolina Marolt, Nina Senčar in Denis Ferlič.

Ker so majhna ekipa, ki nudi podporo tudi južnim sosedam, pravijo, da brez sodelovanja z agencijami ne bi zmogli. »Denis in Marko večinoma skrbita za adaptacijo vsebin, ki jih dobimo od lastnika Curaden AG, ob tem pa samostojno pripravljata kar nekaj tiskovin. Pri upravljanju z vplivneži nam pomaga Epidemic, Pristop skrbi za naše pojavljanje v digitalnem svetu, agencija Zadrga se je podpisala pod večino naših oglaševalskih akcij, pri večjih dogodkih in izobraževanjih pa nam pomaga Idealia PR,« pove Karolina Marolt.

Karolina Marolt

Karolina Marolt in njena madžarska vižla Kali, redna spremljevalka tudi v službi.

Zvesti sami sebi

Vsem marketinških aktivnostim namenijo dobrih deset odstotkov sredstev od letne prodaje. Pri svojem delu leto razdelijo na tri ali štiri obdobja in vsakemu določijo primarno in vzporedno kampanjo. Pri vsaki se najprej osredotočijo na aktivnosti in komunikacijo s strokovnjaki za ustno zdravje, preventivnimi sestrami in drugim zdravstvenim strokovnim kadrom. Vzporedno s strokovno javnostjo načrtujejo komunikacijo s končnimi kupci, ki jih vključujejo v kampanje z namenom, da bi bile celostne in realizirane tudi na prodajnih mestih.

Pri tem so ponosni, da je prav vsaka akcija do zdaj obrodila sadove. »Pri tem gre zahvala na prvem mestu našemu prvemu lastniku. S poslovnim modelom, ki ga uporabljamo še danes, je postavil dobre temelje za verodostojnost blagovne znamke. Od leta 2016, ko smo prešli pod okrilje novega lastnika blagovne znamke, smo z novim vodstvom dosledno nadaljevali in nadgrajevali njegovo delo in ostajamo še danes zvesti sami sebi. V Sloveniji beležimo 75-odstotno prepoznavnost blagovne znamke in upoštevajoč velikost trga po poslovanju sodimo med vodilne tri države med 96-imi, v katerih je prisoten Curaprox,« izpostavi sogovornica.

Najdaljšo kampanjo izvajajo že 21 let

Pri svojem delu uporabljajo celotno paleto komunikacijskih kanalov in orodij, pri čemer pa se ne poslužujejo zunanjega oglaševanja. Velik del svojega marketinškega proračuna namenijo za konzervativnejše marketinške pristope, predvsem pri komuniciranju s strokovnjaki za ustno zdravje, ki pa po njihovih izkušnjah še zmeraj najboljše delujejo. Se pa tudi na tem področju obetajo novosti, saj bosta kmalu bosta na voljo dve aplikaciji. Prva bo namenjena strokovnjakom, druga pa potrošnikom, ki se bodo lahko preko nje povezali s svojim strokovnjakom. 

Tudi televizijsko oglaševanje je pri njih bolj izjema kot pravilo. »V zadnjih letih smo se prvič pojavili na televiziji. Zelo smo ponosni na božično-novoletno kampanjo z naslovom 'Pravočasno namignite, kar si želite', ki smo jo skupaj s kreativno agencijo Zadrga, produkcijsko agencijo Bright in režiserjem Blažem Šventom zasnovali za sonično zobno ščetko Hydrosonic pro. Mejo smo premaknili tudi s kampanjo 'Nos za detajle', v ospredju katere je zobna ščetka z enim snopom ščetin,« povejo.

pravočasno

Že enaindvajset let zelo uspešno izvajajo kampanjo »Zdrave dlesni«, s katero ozaveščajo o pomenu uporabe medzobnih ščetk za preprečevanje nastanka parodontalne bolezni, in kampanjo »Ni vseeno, kaj izberete«, s katero potrošnike ozaveščajo, da morajo pred nakupom izdelkov za ustno higieno prebrati deklaracije, saj lahko na ta način izberejo varne, učinkovite in kakovostne izdelke.

Ustna higiena ni »seksi tema«

Znani so tudi po zanimivih dogodkih, kakršen je Curaprox dan z Dunking Devilsi, na katerega so v treh letih privabili okoli 15.000 ljudi. »Ustna higiena ni 'seksi tema' in Slovenci smo zelo zadržan narod, tako da je pogovor o ustni higieni velik izziv, kaj šele, da je nekdo v pop-up zobni ordinaciji pripravljen odpreti usta. Vendar nam je uspelo. V sodelovanju z agencijo, strokovnjaki za ustno zdravje in študenti dentalne medicine samo tako in drugače marsikomu odprli usta,« je zadovoljna Maroltova.

Curaproxov dan

Na Curaproxov dan z Dunking Devilsi so v treh letih privabili okoli 15.000 ljudi.

Poleg omenjenega dogodka so na letni ravni prisotni na okoli 70 dogodkih in izobraževanjih. Na večini gostujejo kot razstavljavci ter izvajalci predavanj in delavnic, tudi v okviru projekta Zdravje na delovnem mestu. S pomočjo preventivnih sester in projekta Brush Hour ter študentov dentalne medicine, ki delujejo pod okriljem projekta Zobna miška in Zobek, izobražujejo otroke v vrtcih in šolah. Na leto izvedejo vsaj deset seminarjev Individualnega treninga oralne preventive (iTOP), kjer strokovnjake za ustno zdravje motivirajo, da znanje o preventivi predajajo svojim pacientom, sodelujejo pa tudi z Zvezo društev diabetikov, nosečnicami, pediatri in drugimi.

»Kljub absurdni količini dela se imamo dobro«

Podjetju se je v zadnjih letih pridružilo kar nekaj novih sodelavcev in sodelavk, pri širjenju ekipe pa so zanje pomembne predvsem kompetence in dinamika s sodelavci. »Pri nas smo namreč vsi odvisni drug od drugega, zato ni individualizma. Nova energija je vedno dobrodošla, stremimo pa k temu, da ekipa ostaja stabilna,« povejo.

Ker so vsi samo ljudje, s svojim zasebnim življenjem, radostmi in težavami, ne skrivajo, da med njimi pride do občasnih manjših konfliktov, a delovne (in tudi kakšne druge izzive) rešujejo na rednih tedenskih sestankih in letnih razgovorih. »Pa seveda sproti, ena na ena, če je to potrebno,« doda Karolina Marolt, ki se opiše kot vodjo, ki se trudi za odnose, ki temeljijo na spoštovanju in zaupanju, kar je možno le, če so v ekipi odgovorni in zaupanja vredni ljudje.

»Takšni, na katere se lahko zaneseš in veš, da bodo svoje delo opravili dobro. V resnici sem sproščena, spodbujam kreativnost in argumentirane odločitve. Mislim, da se imamo kljub absurdni količini dela dobro in k temu prispevamo vsi. Lahko rečem, da vsi v ekipi verjamemo v blagovno znamko in radi opravljamo svoje delo. Aktivnosti natančno načrtujemo. Vsebine oddajmo v roku. Komuniciramo transparentno. Agencijam dajemo dovolj časa za pripravo, nič ni potrebno narediti ali oddati 'včeraj'; ne pretiravam, če rečem, da to sovražim. Vse, kar se nekomu drugemu naloži na 'včeraj', je posledica lastnega slabega dela. Torej lahko rečem, da je moj največji izziv vse pravočasno in natančno načrtovati,« sklene sogovornica.

Članek je bil izvorno objavljen v Marketing magazinu marec 2025, #525. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji