
Masterchef se vrača. S Sparom in vrhunskimi krožniki.
Po uspešnem lanskem sodelovanju so letošnje sponzorstvo šova Masterchef v Sparu še nadgradili.
Povezali so se z lanskim zmagovalcem Luko Pangosom, ki je v celostni akciji združil partnerstvo Masterchefa in v kampanjo povezal dva glavna komunikacijska stebra Spara ter zagotovil organsko vsebino tako v letaku kot na družbenih omrežjih.
Za strateško, komunikacijsko in vsebinsko zasnovo so tudi letos poskrbeli v agenciji AV studio, tokrat z obsežnejšo in zahtevnejšo nalogo, saj je Spar Slovenija želel partnerstvo Masterchefa in Luke Pangosa razširiti v svoje standardne načrtovane oglaševalske aktivnosti.
»Lani smo s partnerstvom v kuharskem šovu postavili visoke standarde tako na področju vsebinskega sodelovanja kot tudi vidnosti blagovne znamke. Letos pa smo se odločili za še ambicioznejši pristop. Na strateški ravni smo sprejeli odločitev, da večino svojih komunikacijskih aktivnosti povežemo pod enoten koncept – simbolno združen pod skupni predpasnik MasterChefa. V ospredje postavljamo našega ambasadorja Luko Pangosa, ki v vlogi povezovalca ves čas trajanja šova skrbi za avtentično in organsko prisotnost znamke Spar. Skozi to partnerstvo smo še močneje povezani z vsebino in hkrati zagotavljamo, da so naši kupci opremljeni z vsemi izdelki in navdihi, ki jih potrebujejo za popolno kulinarično izkušnjo – boljšo kot kadarkoli prej,« je povedala Lidija Rakuša, direktorica marketinga v podjetju Spar Slovenija.
Nadaljevanje lanske uspešnice
Lanska komunikacijska akcija je poleg izjemnih prodajnih rezultatov prejela tudi številna cehovska priznanja. Serija tiskanih oglasov je bila nagrajena s srebrno nagrado na Slovenskem oglaševalskem festivalu, medtem ko se je celostna oglaševalska akcija uvrstila med finaliste na Semplu. Na zadnjem Outstandingu pa je serija kreativnih plakatov, ki je sporočala o uradni posodi in nožih najbolj priljubljenega kuharskega šova v Sloveniji, prepričala strokovno žirijo, ki je seriji del podelila nagrado za najboljše zunanje oglaševanje.
Zato so lanske temelje nadgradili in vsebinsko obogatili. Prepoznavna Sparova jelka tudi letos navdihuje krožnike ter seveda tiskane oglase in zunanje plakate, aktualni Masterchef Luka Pangos pa gledalce pred malimi sprejemniki.
»Ko je Luka v lanskem finalu dvignil roke nad svojim krožnikom, se je zgodil eden od najbolj dramatičnih trenutkov šova. Zato smo to uporabili kot začetek televizijskih oglasov, v katerih nas Luka popelje v svojo preteklost, ki je iz njega ustvarila zmagovalca. Ob tem se spomni dogodkov iz svojega odraščanja, pri katerih je svojo vlogo imel tudi Spar,« je dejal Gal Erbežnik, izvršni kreativni direktor v AV studiu.
Najokusnejši hit družbenih omrežij
Spar Slovenija svojim kupcem s široko ponudbo vedno zagotavlja, da jih podpira v najrazličnejših kuharskih podvigih. Tudi tistih začetniških. Zato so v agenciji AV studio po predlogu Spara, da bi Luka Pangos ustvarjal preprostejše recepte Masterchef z manj sestavinami, ustvarili Masterminuto. V njej Luka v omejenem času in z omejenim naborom sestavin poustvari aktualno jed šova Masterchef. Ta pa mora vseeno biti vredna zmage tako na šovu kot za domačo mizo.
»V zadnjih letih smo videli in celo ustvarjali veliko različnih oznamčenih kuharskih oddaj. Vendar je Masterminuta nekaj posebnega. S svojo formo in zasnovo se prilagaja družbenim omrežjem in uporabnikom, ki želijo še hitreje in enostavneje pripraviti zmagovalno jed. Luka pri tem ne govori v kamero, temveč ob hitromontažnem kuhanju zgolj pripoveduje osnovni recept, ki ga začini z dodatnimi zanimivostmi, ki pritičejo ključnim sestavinam,« je povedal Robert Bohinec, kreativni direktor v AV studiu.
Tudi letos Sparovi lastni komunikacijski kanali igrajo pomembno vlogo v kampanji. Tako nadaljujejo ekskluzivno tradicijo in v letakih, v času trajanja šova pa vselej servirajo sveži recept šova Masterchef. Na prodajnih mestih pa s posebnimi oznakami označujejo tako sestavine svežega recepta šova kot tistega krajšega v Masterminuti.
»Letos smo si zadali cilj, da naše partnerstvo šova in širšo komunikacijo naredimo še bolj privlačno in jo zares približamo našim kupcem. Pri tem smo se pošteno namučili, vendar smo na dosedanje rezultate te celovite akcije tudi pošteno ponosni,« sklene Nataša Purgaj, vodja projektov v marketingu v podjetju Spar Slovenija.