Ivica Skočić
Aktualno

McCann Zagreb z novim direktorjem

Ivica Skočić je novi direktor kreativne agencije McCann Zagreb. Na tem mestu je zamenjal Tomislava Presečkega.

Ivica Skočić pravi, da je navdušen nad novo stopničko v svoji karieri, za katero pa meni, da ne bo preprosta. »Prepričan sem, da bomo skupaj oblikovali obetavno in uspešno prihodnost za McCann Zagreb. Moja želja je ustvariti motivirano, opolnomočeno in agilno ekipo strokovnjakov, ki jih ženejo rezultati in so pripravljeni ponuditi rešitve za vsako težavo in priložnost. Naša ambicija in skupni cilj je, da agencija postane prva izbira za naše naročnike in partnerje,« pravi.

Ivica Skočić je pred tem dvajset delal v družbi Coca-Coli HBC Adria in pridobil veliko izkušenj na področju prodaje, marketinga in razvoja blagovnih znamk. Kot pravijo v McCannu, je v svoji karieri pokazal veščine in strokovnost na področju marketinga in prodaje, s čimer je dokazal, da je marketing ključna sestavina učinkovite prodaje in podpore strankam. Skočić ima izkušnje z vodenjem velikih ekip, razvojem ljudi in izvajanjem različnih poslovnih razvojnih projektov. Znan je tudi po tem, da priložnosti pretvarja v prihodke od prodaje in večjo prepoznavnost blagovne znamke ter v razvoj talentov. »Ponosni smo, da ga lahko pozdravimo kot novega vodjo agencije. Prepričani smo, da bodo njegove izkušnje in navdušenje še dodatno spodbudili in utrdili naš položaj na Hrvaškem, pa tudi našo predstavniško mrežo v regiji Jugovzhodne Evrope,« je povedal Jan Vlček, investicijski direktor Across Media Holdinga.

McCann Zagreb je sicer del globalne mreže agencij McCann Worldwide, ki deluje v več kot 100-ih državah, in sicer v okviru Adriatic Advertisinga v lasti slovaškega Across Media Holdinga. Agencija McCann na Hrvaškem deluje že 34 let in je za svoje delo prejela številne nagrade in priznanja.

Intervju

podkast
26. 09. 2024

Zvesti naročniki MM-a ste našo revijo SaMMozavestno za življenjski slog in marketing že…

Kot vodilno medijsko podjetje, ki nagovarja specifično, marketinško javnost, bi si želeli svoj doseg še povečati in na svojo stran pridobiti nove…

hostnik
23. 09. 2024

Pred NLB Ljubljanskim maratonom, ki bo 19. in 20. oktobra, smo se z Alešem Hostnikom, ki…

Po vzoru velikih športnih dogodkov tudi NLB Ljubljanski maraton nadgrajuje organizacijo v smer trajnostne izvedbe, saj želi vračati družbi.

Življenje z znaMMkami
23. 09. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Zame dobro poslovno partnerstvo temelji na medsebojnem zaupanju, odprti komunikaciji in prilagodljivosti. Optimalno je, ko se prednosti obeh…

Naši avtorji