bla
Aktualno

Med čokolado in AirPodsi: božični oglasi, tretjič

Božične oglase so predstavili Apple, Lego, McDonald's Cadbury, Lindt in Barbour.

Prva prispevka o letošnjih božičnih oglasih najdete tukaj in tukaj.

Apple se tudi pri božičnem oglasu ni odpovedal enemu od svojih krovnih izdelkov – slušalkam AirPods. Ne odstopajo od preverjene formule za oglase priljubljenih slušalk in ponovno so vključili zvrhano mero plesa. Nasvet: »navijte« base do konca.

 

V Legovem božičnem oglasu ni snega, samo kocke Lego in ... ameriška pop zvezdnica Katy Perry.

 

Verjeli ali ne, švicarski proizvajalec čokolade Lindt je predstavil svoj prvi božični oglas doslej.

 

V McDonald'sovem oglasu deček spiše resnično obsežen seznam želja. Žal mu seznam odpihne veter in deček je zelo žalosten. Družina se nato odpravi v bližnji McDonald's.

 

Britanski proizvajalec čokolade Cadbury je v božični oglas »zavil« tudi dobrodelno akcijo, kjer poudarjajo sočutje do človeka. S tem lahko vsakdo postane božiček.

 

Pri britanskem proizvajalcu oblačil Barbour vztrajajo pri priljubljenem knjižnem liku.

 

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji