24ur
Aktualno

Media Daily: 24ur.com je najboljši medijski portal v regiji

Portal 24ur.com je na natečaju hrvaškega portala Media Daily tretje leto zapored postal najboljši medijski portal v regiji. V konkurenci 30 regijskih portalov je osvojil prvo mesto tako po številu glasov kot tudi po ocenah žirije.

Glasovalo je več kot 23 tisoč ljudi, kar je petkrat več kot lani, 24ur.com pa je prejel 35,22 odstotka glasov in največje število točk žirije. Končna razvrstitev 30 portalov je rezultat seštevka točk, ki jih je podelila sedemčlanska žirija (slovenski predstavnik je bil Marijan Jurenec) – ta je lahko posameznemu portalu podelila maksimalno 36 točk (to predstavlja 60 odstotkov ocene) – ter glasov obiskovalcev portala, ki so prinesli 24 točk oziroma 40 odstotkov končne ocene. Predsednik žirije Neven Šantić je ob tem povedal, da se mu vsi portali zdijo boljši kot prejšnje leto, tako vizualno kot tudi vsebinsko. Tudi drugo in tretje mesto je pripadlo slovenskima portaloma, to sta Siol.net in Rtvlso.si.

»V ekipi redakcije 24ur.com smo nad osvojitvijo trikratne zmage najboljšega portala v regiji počaščeni. Izjemno sem ponosen na predano ekipo, ki prav v vsako posamezno zgodbo vloži veliko truda in vztrajnosti. Ko je to že tolikokrat prepoznano tudi zunaj meja Slovenije, pomeni še dodatno zagotovilo, da delamo dobro. Letošnje okoliščine dela, v katerih prihaja priznana nagrada, so nekoliko drugačne in  smo se jim uspešno prilagodili tudi v naši redakciji. V prvem valu smo od doma delali 68 dni, zdaj znova delamo zunaj prostorov od začetka oktobra, kar pomeni 63 dni. Še naprej se trudimo za naše bralke in bralce, ki vsak dan posežejo po naših novicah, bodisi na svojih mobilnih napravah ali računalnikih. Podajanje preverjenih in zanesljivih novic ter ažurnih informacij še nikoli ni bilo tako pomembno,« je povedal Jure Tepina, odgovorni urednik 24ur.com.

V povprečju je spletno stran 24ur.com v letošnjem letu obiskalo več kot 900 tisoč unikatnih obiskovalcev na mesečni ravni. S tem ima spletna stran skoraj 70 odstotkov dosega med vsemi slovenskimi spletnimi stranmi.*

*Vir: MOSS, SOZ, Ipsos

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji