Mediana ima novo direktorico strateških partnerstev in marketinga
Ekipi Mediane se je kot direktorica strateških partnerstev in marketinga pridružila Jerica Urbančič Menih.
Urbančič Menihova je svojo karierno pot začela v podjetju MBILLS, kjer je vodila marketing povsem od začetka in vse do državne prepoznavnosti in prevzema s strani Petrola. Pozneje je v podjetju Lidl razvijala projektno kulturo in spodbujala inovativnost z namenom optimizacije poslovnih procesov; zadnja tri leta in pol pa je vodila marketinške aktivnosti za različne blagovne znamke v skupini Big Bang (distribucijsko podjetje Big Partner) s ciljem povečanja prepoznavnosti, prodaje in dobička.
Nova direktorica strateških partnerstev in marketinga je ob prihodu na Mediano povedala: »Podajam se na misijo podpore podjetjem pri boljšem razumevanju trga, kupcev in medijev za sprejemanje marketinških in poslovnih odločitev, usmerjenih v rast in razvoj. Zelo me veseli, da bom lahko v svoji novi vlogi s svojo strastjo do raziskovanja in ozadjem iz psihologije ter izkušnjami iz marketinga prispevala k uspehu Mediane!«