jerca
Aktualno

Mediana ima novo direktorico strateških partnerstev in marketinga

Ekipi Mediane se je kot direktorica strateških partnerstev in marketinga pridružila Jerica Urbančič Menih.

Urbančič Menihova je svojo karierno pot začela v podjetju MBILLS, kjer je vodila marketing povsem od začetka in vse do državne prepoznavnosti in prevzema s strani Petrola. Pozneje je v podjetju Lidl razvijala projektno kulturo in spodbujala inovativnost z namenom optimizacije poslovnih procesov; zadnja tri leta in pol pa je vodila marketinške aktivnosti za različne blagovne znamke v skupini Big Bang (distribucijsko podjetje Big Partner) s ciljem povečanja prepoznavnosti, prodaje in dobička.

Nova direktorica strateških partnerstev in marketinga je ob prihodu na Mediano povedala: »Podajam se na misijo podpore podjetjem pri boljšem razumevanju trga, kupcev in medijev za sprejemanje marketinških in poslovnih odločitev, usmerjenih v rast in razvoj. Zelo me veseli, da bom lahko v svoji novi vlogi s svojo strastjo do raziskovanja in ozadjem iz psihologije ter izkušnjami iz marketinga prispevala k uspehu Mediane!«

 

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji