ilić
Aktualno

Mednarodna razstava Strpnost ponovno v Ljubljani

V TAM-TAM-ovo plakatno galerijo Figovec se je že četrtič vrnila potujoča razstava Strpnost. Avtor razstave Mirko Ilić je za MM povedal, da toleranco dandanes krvavo potrebujemo, morda celo bolj kot kdaj koli prej. 

Tokratna izvedba razstave je že 210. oziroma četrta v Ljubljani (od odprtja leta 2017). Avtor razstave Mirko Ilić je za MM pojasnil, zakaj je kljub velikemu številu izvedb po vsem svetu danes še bolj relevantna kot kdaj koli prej. »Toleranca je prvi korak na poti skozi svet. Najprej pride toleranca, nato inkluzija in šele zatem vse ostalo. Če nimamo tolerance, nimamo ničesar. Samo poglejte, kaj se danes dogaja po svetu. Zato toleranco dandanes krvavo potrebujemo, morda celo bolj kot kdaj koli prej,« je poudaril.

toleranca

Pravi tudi, da so tovrstni projekti izjemno pomembni ter da bi oblikovalci in marketingarji morali več pozornosti posvečati družbenim problemom in ozaveščanju, ne pa samo prodaji izdelkov in storitev, ki jih ljudje v resnici sploh ne potrebujejo.

Premierno razstavljen tudi plakat slovenskega oblikovalca

Z ustvarjanjem na temo strpnosti se tokrat predstavlja dvajset oblikovalcev z vsega sveta, premierno pa je javno razstavljen tudi plakat, ki ga je v zbirko dodal slovenski oblikovalec Primož Zorko. Za MM je razložil idejno zamisel svojega plakata: »Imamo dva lika, dve osebi, dve entiteti ali dva sistema, ki sta v sporu oziroma nerazumevanju. Hkrati pa vidimo tudi presečišče obeh, ki predstavlja toleranco. S tem sem želel povedati, da je toleranca nekaj, kar je v nas samih in moramo iskati v nas samih. Ni neka eksterna stvar, ki se bo zgodila sama od sebe, ampak je v nas in na nas je, da jo najdemo in delimo naprej.«

zorko

Razstava bo na ogled do 3. aprila 2025, omogočajo pa jo Herman & partnerji, TAM-TAM in Mestna občina Ljubljana.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji