snickers
Aktualno

»Mislil sem, da se dobimo na Zoomu«

Snickers v novem oglasu prikazuje potencialno zadrego ob prehodu s pogovorov na Zoomu do resničnih obiskov.

Pri Snickersu že desetletje vztrajajo z duhovitimi oglasi pod sloganom »Lačen si ful drugačen«. V oglasu »Prvi obiskovalci« (»First Visitors«), ki je tradicionalno delo njujorške agencije BBDO, spremljamo starejši par. Po rahljanju varnostnih ukrepov in omejitev gibanja na domu pričakujeta prve obiske.

Ker pa med njima zaradi moževe lakote očitno pride do šuma v komunikaciji, on obiskovalce pričaka v precej neprimerni obleki – uniformi za »zoomanje«. Resda nosi zlikano srajco, a kaj ko ima spodaj le spodnjice.  Razlog za zmedo? Lakota, seveda.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji