h
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

»Ultra« ugodna prijava na DanPR samo še danes!

Vsi, ki ste v pričakovanju 8. oktobra 2024, a odlašate s prijavo: samo še danes si lahko zagotovite 100 evrov popusta in kotizacijo »Ultra Early Bird« za 229 evrov. V celodnevni PR maraton bomo združili dinamičen pregled novosti, najpomembnejših aktualnih dogodkov in top komunikacijskih praks preteklega leta. Udeležba je obvezna za vse komunikatorje, ki se želite učiti od najboljših v stroki pri nas in v tujini.

 DanPR

Prijave na tekmovanje Sempler so odprte

Organizatorji konference medijskih trendov SEMPL pozivajo, da še preden odidete na dopust, svoje izjemne medijske kampanje in strategije pošljete v tekmo za nagrade Sempler. Prijave so namreč že odprte, svoja dela pa lahko prijavite v 11 kategorij. Preverite jih na povezavi.

Sempler

Zlati boben predstavlja prvega govorca

Jay Richards, vizionarski podjetnik, govorec in izvršni direktor podjetja Imagen Insights, bo na Zlatem bobnu razkril, kako generacija alfa, ki odrašča s starši vplivneži, zaznamuje pomemben premik v potrošniškem vedenju. »Toda kaj to pomeni za blagovne znamke in agencije? Pridružite se nam in prisluhnite, kako pomembno je, da tržniki prisluhnejo generaciji Z ter ta spoznanja izkoristijo za angažiranje generacije alfa,« pravijo organizatorji festivala.

Jay Richards

Mednarodno partnerstvo bo kupcem omogočilo še bolj trajnostne odločitve

V Lidlu skupaj s Svetovnim skladom za naravo WWF (angl. World Wide Fund for Nature), eno največjih neodvisnih naravovarstvenih organizacij na svetu, začenjajo mednarodno strateško partnerstvo v 31 državah, v katerih je s svojimi trgovinami prisoten Lidl. Kot pravijo, je partnerstvo še en temelj zavezanosti k trajnostnemu poslovanju, ki ga Lidl že vrsto let spodbuja v okviru svoje mednarodne strategije trajnostnega razvoja.

WWF

Zaposleni podjetja Helios TBLUS so razveselili vrhniške otroke

Blagovna znamka Helios Tessarol letos praznuje 100. obletnico. V prizadevanjih za dolgoročne pozitivne spremembe v lokalni skupnosti in širše, je podjetje praznovanje letošnje obletnice obeležilo z udejanjanjem svojih vrednot. Letos so posebno pozornost namenili najmlajšim, z družbeno odgovornim projektom »Skupaj obnovimo otroško igrišče« pa so zaposleni obnovili otroško igrišče na Vrhniki. 

Helios TBLUS

Daniel Cukjati, župan občine Vrhnika, in Marko Podjed, izvršni direktor podjetja Helios TBLUS 

Slovenija zmaga, Petrol časti kavo!

Petrol kot ponosni sponzor slovenske nogometne reprezentance že vrsto let spodbuja, podpira in navija za našo izbrano vrsto. Že uvrstitev na letošnje Evropsko prvenstvo v nogometu je bila sladka zmaga za vse Slovence, morebitne nogometne zmage na EURO 2024 pa bi bile le še češnja na vrhu torte. Zato so se v Petrolu odločili, da bodo zmage Slovenije tudi proslavili.

Kako? Petrol vam bo dan po vsaki zmagi slovenske nogometne reprezentance na EURO 2024, ob vsakem nakupu na njihovih bencinskih servisih po Sloveniji, »častil« kavo. Potrdilo o brezplačni kavi se bo izpisalo na koncu računa, veljavnost ugodnosti pa bo tri dni po vsaki tekmi.

Petrol časti kavo

V Sloveniji je mobilni telefon vedno bolj priljubljeno plačilno sredstvo

V Sloveniji že več kot polovica prebivalcev uporablja mobilni telefon za plačilo nakupa, tovrstnim plačilom pa je naklonjenih kar devet od desetih prebivalcev. Priljubljena storitev za plačevanje z mobitelom je tudi pametna denarnica VALÚ, s katero so v Telekomu Slovenije pred natanko petimi leti nadgradili svoj položaj na trgu finančnih storitev. V petih letih VALÚ uporablja že več kot 147.000 Slovencev, v zadnjih treh letih se je število uporabnikov povečalo za 90 odstotkov. Uporabniki pametne denarnice VALÚ so v zadnjem letu z mobilnim telefonom opravili za več kot 2,7 milijona transakcij, vrednost povprečne transakcije pa se je od leta 2019 do danes povečala za 35 odstotkov.

VALÚ

Izprazni torbo in jo podari naprej

»Naj se letošnje počitnice začnejo z mislijo na enake možnosti za vse otroke,« pravijo v Baby Centru, kjer ob koncu šolskega leta zbirajo rabljene šolske torbe v akciji »Izprazni torbo in jo podari naprej«. Tako hkrati udejanjajo dobrodelno noto in sledijo vedno bolj priljubljenemu trendu ponovne uporabe. Staro torbo, ki je še vedno lepo ohranjena in uporabna, lahko do 20. julija prinesite na blagajno izbranih trgovin Baby Center. Skupaj z Zvezo prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) jih bodo pregledali ter podarili družinam, ki si nakupa novih ne morejo privoščiti. V zahvalo za prineseno torbo boste dobili kupon za 20-odstotni popust za nakup kateregakoli izdelka iz izdelčne skupine BC play v Baby Centru.

Izprazni torbo

STO in SPIRIT Slovenija bosta na poslovilni tekmi Gorana Dragića krepila prepoznavnost Slovenije in nacionalne znamke

V soboto, 24. avgusta 2024, bo Slovenija gostila vrhunski košarkarski spektakel, poslovilno tekmo Gorana Dragiča. Dogodek 'I Feel Slovenia Noč zmaja (Night of the Dragon)' bo izjemna priložnost za promocijo Slovenije na globalni ravni. Na prijateljski tekmi bosta STO in SPIRIT Slovenija kot nacionalna partnerja na najvidnejših mestih izpostavila znamko I Feel Slovenia in predstavila Slovenijo kot butično turistično, športno in poslovno destinacijo.

Night of the Dragon

Prihaja Film pod zvezdami

Na Grajskem griču v Ljubljani bo od 11. julija do 3. avgusta 2024 potekal tradicionalni Film pod zvezdami. V letnem kinu, ki ga vrsto let pripravljajo v sodelovanju z Ljubljanskim gradom, bo na enem najlepših prizorišč za kino na prostem na ogled 24 filmskih projekcij. Spored sestavlja izbor odmevnih filmov pretekle kinematografske sezone, ki jih bodo prepletli s šestimi premierami oziroma predpremierami; med njimi bosta tudi slovenski film in slovenska manjšinska koprodukcija.

Film pod zvezdami

Romachild in Truhoma/Anina zvezdica združili moči

Romachild, eden najbolj presenetljivih slovenskih glasbenih tandemov zadnjih let, Truhoma in Anina zvezdica so združili moči za koncert Let’s Play!, ki bo 30. oktobra 2024 v Kinu Šiška. Koncert bo imel dobrodelno noto, saj bo del prihodkov namenjen mladim, perspektivnim umetnikom, ki potrebujejo sredstva za razvoj svojih talentov. Hkrati bo koncert tudi največji solo koncert dua do zdaj.

Romachild

Adrenalinski park Cerkno je odprt

Z začetkom poletja so ponovno odprli Adrenalinski park na vrhu smučišča Cerkno – Stari vrh. Pustolovski park za vso družino je zasnovan po načelih sodobne arhitekture adrenalinskih parkov, ki povezujejo spretnostne izzive s kakovostno igro in senzoričnim zaznavanjem sredi gozda. Pustolovski park sredi gozda je odprt vsak konec tedna med 10.30 in 17.30 vse do 6. septembra 2024. Namenjen je odraslim in otrokom od 6. leta starosti dalje. »Zgrajen je v duhu trajnostne zaveze, sredi gozda ob jezeru na treh višinskih in težavnostnih stopnjah, in je lepa popestritev dogajanja za vse, ki si želijo prosti čas preživeti sredi narave na čistem zraku,« pravijo v Cerknem.

Cerkno

POP poletje: športni vrhunci in dobri filmi

Poletni meseci bodo na programe Pro plusa in njihove spletne strani prinesli veliko zanimivih športnih in filmskih vsebin. Del ekipe športnega uredništva poroča z evropskega nogometnega prvenstva, drugi pa se pripravljajo na ostale poletne športne vrhunce, med katerimi bodo Tour de France, olimpijske igre in MotoGP.

Gledalce čaka tudi pestro filmsko poletje – med filmskimi vrhunci bodo Kralj Richard, Ljubezen, poroke in druge polomije, Najsrečnejši človek na svetu in Oče, na VOYO pa bo gledalce v nasmejano poletje pospremila pohorska komedija Je kir ke riku?, ki prikazuje idilično vasico in zabavne pripetljaje, ki se lahko dogodijo le pravim Pohorcem.

je kir ke riku

Dirko po Franciji spremljajte na programih RTV Slovenija

Na RTV Slovenija sporočajo, da na svojih programih nadaljujejo s prenosi najprestižnejših športnih dogodkov. Le dobrih štirinajst dni po začetku UEFA Evropskega prvenstva v nogometu bodo športnim navdušencem namreč ponudili prenose vseh 21 etap kolesarske dirke po Franciji. Dirko lahko spremljate med 29. junijem in 21. julijem 2024.

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji