z
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Prva resna knjiga o storytellingu v slovenščini

Prihaja prva poglobljena knjiga o raznolikosti pripovedovanja zgodb skozi zgodovino. Poleg tega analizira aktualno digitalno pripovedovanje, ki omogoča bogatenje zgodb z vizualnimi in zvočnimi elementi. Avtor dr. Andrej Pompe raziskuje moč zgodb pri komunikaciji in prepričevanju, saj zgodbe omogočajo globlje razumevanje in sprejemanje idej brez vsiljevanja mnenj. Skozi primere znanih avtorjev in filozofov, kot sta Brandon Sanders in Sokrat, pokaže, kako zgodbe spodbujajo razmišljanje in samostojno odkrivanje resnic. Bralcem želi prijetno branje in življenje, bogato z obilico dobrih zgodb. Knjiga je namenjena vsem, ki cenijo moč in lepoto zgodb ter želijo bolje razumeti, kako lahko te vplivajo na naše življenje in medsebojne odnose. Knjigo na 427 straneh je oblikoval vrhunski kreativni direktor in oblikovalec desetletja Žare Kerin. Urednica izdaje je mag. Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica Marketing magazina. Knjigo v tiskani ali elektronski obliki lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

z

Novinarka Alenka Arko izdala knjigo »Bi to povedali tudi pred kamero«?

Alenka Arko, voditeljica in urednica oddaje Preverjeno, je pri Mladinski knjigi izdala prvenec, ki bralce v živahnem slogu popelje skozi več kot dvajset let zgodovine ene najbolj gledanih magazinskih informativnih oddaj na slovenskih televizijah. V oddaji je odpirala drugačne, skorajda tabu teme, v ospredje postavljala posameznika in njegov specifični položaj v družbi. Zapisane zgodbe so sprehod skozi čas, skozi svetovne spremembe v zadnjih dvajsetih letih.

z

Slovenske spletne kupce najbolj prepričajo prihranki

Raziskava modne platforme GLAMI.si o nakupnih odločitvah in navadah Slovencev je pokazala, da se Slovenci vse bolj zavedajo morebitnih tveganj, kot so kraja podatkov (tretjina anketirancev)  in nezanesljivi načini plačila (več kot polovica anketirancev). Najbolj kritična je stopnja zaupanja v varovanje osebnih podatkov pri spletnem nakupovanju; le 10 odstotkov kupcev iz Slovenije je zelo prepričanih v varovanje osebnih podatkov pri spletnem nakupovanju, medtem ko 27 odstotkov kupcev izraža zmerno zaupanje. Pri spletnih nakupih jih skrbijo še kakovost naročenih izdelkov, nedostavljena naročila, nepovračilo denarja za vrnjene izdelke in neodzivnost podpore strankam.

z

Grayling zagnal stičišče Ignite CEE Hub

Grayling, vodilno podjetje na področju strateških komunikacij, je zagnal IGNITE CEE HUB, stičišče kreativnih in strateških idej s sedežem v Varšavi na Poljskem. Direktorica naročnikov pri Greyling Slovenija Barbara Žejn je za bralce MM-a razložila, kako bo ta novost vplivala na slovenski trg. »Ekipe Graylinga v CEE regiji, tudi slovenska, imajo odslej na voljo kreativno in strateško podporo, znanje in raznolike izkušnje strokovnjakov iz IGNITE CEE ekipe. Ta bo skupaj z lokalnimi strokovnjaki nudila podporo vsem Graylingovim naročnikom v različnih poslovnih segmentih. Ekipa IGNITE CEE bo tesno sodelovala tudi z nami ter prispevala k razvoju kreativnih kampanj, komunikacijskih strategij in kampanj na družbenih omrežjih.« To bo lokalnemu trgu prineslo dodano vrednost, po kateri se Grayling razlikuje od drugih; to je po njenih besedah »strokovno znanje v obliki strateških in ustvarjalnih zmogljivosti, ki jih krepi njihov širši regionalni in mednarodni pristop ter izkušnje.«

z

Televizijski program Brio z novo podobo

Program, na katerem najpogosteje predvajajo serije, resničnostne šove, romantične ali kriminalne zgodbe, ima novo podobo in spored. »BRIO je zaradi doseganja točno določene ženske ciljne skupine privlačen tematski kanal za oglaševalce, tudi za tiste manjše in bolj specifične. Program namreč dosega zavidljivo prvo mesto v gledanosti med ženskami, starimi med 18 in 54 let,« pravi Aljaž Krese, namestnik direktorja trženja v Pro Plus. Maša Potokar, urednica BRIO, k temu dodaja: »Nova preobleka je prinesla živahen spored tako novejših kot zimzelenih vsebin. Vemo, da so našim gledalcem všeč dobre kriminalne serije, zato jih bomo čim dlje razvajali s serijo Zločinski um, za smeh in sprostitev pa bodo poskrbeli resničnostni šovi in dobri sitcomi

z

Dvojno zlato Penin Istenič na prestižnem tekmovanju

Penine Istenič so v Veliki Britaniji dosegle izjemen uspeh na mednarodnem tekmovanju Sommelier Wine Awards 2024. Peneči vini Istenič Prestige 2017 in Istenič Cuvée Natura NV sta prejeli zlati medalji, slednja pa tudi nagrado Critic's Choice, ki jo prejmejo le najbolj prepričljiva in izstopajoča vina. Poleg tega je srebrno medaljo osvojila še penina Istenič Special Cuvée No.1. Za Penine Istenič je bilo to prvo veliko tekmovanje, odkar sta vodenje družinskega podjetja prevzela predstavnika nove generacije, brata Nik in Mark Istenič, zato so v podjetju uspeha še posebej veseli.

z

A1 predstavlja Pametno turistično zavarovanje

A1 Slovenija kot prvi mobilni operater, ki je pri nas brezplačno omogočil vsem zasebnim mobilnim uporabnikom osnovno turistično zavarovanje, dodaja v portfelj Pametno turistično zavarovanje. Nadgradnja z ugodnimi premijami za posameznike in družine zagotavlja višje zavarovalne vsote in dodatna kritja, ki veljajo za ves svet. Pametno turistično zavarovanje uporabniki plačujejo le za dneve, preživete v tujini.

z

Šov Življenje na tehtnici kmalu na Planetu

Oddaja The Biggest Loser Slovenija, kot ste jo poznali, se vrača v novi preobleki. Novo ime, novi obrazi, nov boj s kilogrami. Tekmovalni šov The Biggest Loser Slovenija, ki se na spored Planet TV vrača septembra, se je v četrti sezoni preimenoval v Življenje na tehtnici. Poleg novega imena in osveženega koncepta oddaje razkrivajo tudi novega voditelja in oba trenerja. Voditelj bo po novem Klemen Bučan, trenerja pa Nives Orešnik in Andrej Milutinovič.

z

Glasbeni julij na zeleni oazi ALEJE

Glasbeni julij se je na zeleni oazi ALEJE začel z nastopom finalistke šova Slovenija ima talent, energične pevke Zale Smolnikar, v torek, 9. julija, pa bo na ALEJI SKY nastopila akustična skupina Fed Horses duo. Letošnje torkove after-work koncerte so sicer prejšnji mesec odprli Hamo & Tribute 2 Love, na odru pa se bodo do konca septembra zvrstili še Zoran Čalić Band, Astrid, Klemen Klemen, Saša Lešnjek, Slavko Ivančić, Sausages in Jet Black Diamonds.

z

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji