h
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Nagrada Red Dot za najboljše med najboljšimi je šla v Slovenijo

Žare Kerin in agencija Futura DDB sta prejela svojo 13. in 14. nagrado Red Dot. Tokrat je med njimi Best of the Best, ki se podeli najbolj inovativnim oblikovnim rešitvam, v Sloveniji pa je bil v kategoriji Brand & Communication design podeljen prvič. Žirija je presežek inovativnosti v oblikovanju prepoznala v embalaži Bjana Quatro, »rdečo piko« pa so prejeli tudi oglasi Cubo Take away. Priložnost smo izkoristili za kratek klepet s kreativnim direktorjem Žaretom Kerinom, ki ga lahko preberete na povezavi.

Red Dot 

Prijave v tekmo Zlatega bobna so odprte do 21. avgusta 2024.

Zlati boben, mednarodni festival kreativnosti, ponuja priložnost, da svoje kreativne presežke pokažete širšemu občinstvu in se pomerite z največjimi imeni v oglaševalski panogi iz kar 42 držav. Prijave v tekmo so odprte do 21. avgusta 2024, dela pa lahko prijavite v kar šest različnih sekcij: enokanalne in večkanalne komunikacije, obrtna odličnost, kreativna medijska odličnost, kreativna poslovna odličnost ter posebna sekcija vseh žirij.

 boben

Šampion za Radgonske gorice

Sredi julija se je na Pomurskem sejmu odvilo jubilejno 50. odprto državno ocenjevanje vin, Vino Slovenija 2024, ki sodi med najuglednejša mednarodno priznana tekmovanja. Radgonske gorice so na letošnjem ocenjevanju osvojile šampiona v kategoriji penečih vin ter 10 zlatih in 5 srebrnih medalj. V kategoriji penečih vin je ocenjevalno komisijo najbolj prepričala Zlata radgonska penina Millésime letnika 2015, ki si je priborila naziv »šampion«. »Izraz Millésime izhaja iz Francije in grobo prevedeno pomeni 'izbrani letnik', torej poudarja, da je peneče se vino letniško. Hkrati je ta izraz pomembno merilo kakovosti določenega letnika, kar se z njegovo uporabo še bolj izpostavlja,« pravijo v Radgonskih goricah.

 Šampion

Lidl praznuje zaključek uspešnega partnerstva z UEFA EURO 2024

Lidl je uspešno sklenil prvo mednarodno nogometno partnerstvo z UEFA EURO 2024. Ker je podpora športu pomemben steber Lidlove dolgoročne zaveze za spodbujanje zdravega in ozaveščenega prehranjevanja, je bilo partnerstvo zasnovano na Lidlovi kampanji »Navijamo za tvojo ekipo« (»We're On Your Team«). Kot pravijo, ta simbolizira zavezo kupcem, da jim Lidl vedno stoji ob strani: naj gre za ohranjanje nizkih cen in zagotavljanje kakovostne, zdrave in sveže hrane, ali za ustvarjanje priložnosti navijačem, da doživijo največji nogometni spektakel v Evropi.

Lidl

s.Oliver v Slovenski hiši v Parizu

Podjetje s.Oliver SLO je pridobilo uradni naziv dobavitelja Slovenske hiše v Parizu in bo zagotovilo oblačila za ekipo slovenskih predstavnikov v Slovenski hiši. Priložnost, ki so jo v s.Oliver prepoznali pri sklenitvi dogovora, je bila predvsem v tem, da ekipi s svojimi oblačili nudijo udobje, kakovost in modni videz, ki se za Pariz, kot modno prestolnico, spodobi. Ekipi, v kateri je 11 oseb, so ponudili tako poslovna elegantna, kakor tudi casual oblačila. Projekt so obogatili tudi z manjšo kampanjo, v kateri sta kot glavna akterja nastopala dva člana ekipe, bivša olimpijca Urška Žolnir Jugovar in Peter Dokl.

s.Oliver

Ob olimpijskih igrah tudi poslovni dogodek slovenskega turizma

Slovenska hiša v Parizu bo jutri gostila delavnico slovenskega turizma. Na dogodku, ki ga pripravlja Slovenska turistična organizacija (STO), bo okoli 30 francoskim turističnim agentom in organizatorjem potovanj slovensko turistično ponudbo predstavilo sedem slovenskih turističnih destinacij in združenj. Gre za prvega od dveh poslovnih dogodkov slovenskega turizma na tokratnih olimpijskih igrah. Drugega bo STO izvedla 10. avgusta, namenjen pa bo medijem.

OI

Piknik kino tudi letos v Vodnem mestu Atlantis

Pretekli vikend so si gledalci v Piknik kinu v Vodnem mestu Atlantis lahko ogledali težko pričakovano premiero novega filma Deadpool in Wolverine. Na svoj račun so prišli številni ljubitelji filmske akcije, ki so se filmu kar pod milim nebom v edinstvenem ambientu predali z ležalnikov, odej in blazin. Poleg filma so lahko uživali tudi ob burgerjih in drugih prigrizkih, dogajanje pa je še dodatno popestril »cosplayer«, preoblečen v Deadpoola, ki je zganjal norčije, se zabaval z obiskovalci in poskrbel za dodatno mero razigranosti. V Vodnem mestu Atlantis si bo do konca avgusta v okviru Piknik kina, ki ga organizira Kino Bežigrad, mogoče ogledati še risano animacijo Jaz, baraba 4 (predpremierno že 1. avgusta) in pa težko pričakovan film posnet po knjižni uspešnici Konča se z nama (premierno 8. avgusta). Vstopnice so že na voljo na www.kino-bezigrad.si.

Piknik kino

20 let DPD Slovenija

Podjetje DPD Slovenija letos praznuje 20. obletnico delovanja. Njihova pot se je začela leta 2004, ko so odprli prva depoja v Sloveniji, in sicer v Mariboru in Ljubljani. Na trg so vstopili s svežimi idejami in vizijo, da postanejo najbolj kakovostna dostavna služba v Sloveniji. V tem času so iz podjetja, kjer je bilo zaposlenih osem kurirjev, ki so na dan po Sloveniji dostavili sto paketov, zrasli v podjetje, ki danes velja za enega od ključnih akterjev na področju dostave paketov v Sloveniji.

DPD

Beletrinino poletno branje

»Poletna vročina kar kliče po senci, osvežitvi in dobri knjigi. Na naše knjižne police te dni prihaja nov vodnik Slovenija osebno, ki razkriva najlepše kotičke Slovenije, dopustniške dni pa vam bosta krajšala sijajna romana slovenskih pisateljev mlajše generacije Ane Schnabl in Muanisa Sinanovića,« pravijo v Beletrini. Spomnijo, da se bliža tudi festival Dnevi poezije in vina, ki bo na Ptuj znova pripeljal največja imena svetovne poezije in postregel s prevodi odličnih pesniških zbirk.

poletno branje

Družbena trajnost: Morski organizmi za slepe in slabovidne

Društvo Kaverljag skupaj z Akademijo za likovno umetnost in oblikovanje že od začetkov sodelovanja odpira okoljevarstvene teme in se ukvarja tako z vizualnimi kot komunikacijskimi metodami. Pri tem ne pozabljata na ranljive družbene skupine. Letos so v Pliskovici na Krasu v okviru mednarodne poletne šole Kaverljag organizirali delavnico, na kateri je ustvarjanje usmerjeno v znanstveno ilustracijo, študijske risbe in tridimenzionalne modele morskih organizmov. Vzporedno poteka bogat program ekskurzij in predavanj strokovnjakov iz področja oblikovanja vizualnih komunikacij, biologije, ekologije in družbene vključenosti, vse s ciljem priprave taktilnih vsebin, ki bi morske organizme približale slepim in slabovidnim.

Kaverljag

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji